Beantwoord

toestel afbetalen

• 3 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 483 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo.
Ik heb een toestel genomen bij t-mobile, pas geleden.
Een Samsung s10+ met een 2 jaar contract
Alleen ik wil er niet echt persé aan vast zitten.
Met een beetje zoeken zag ik je de totaale krediet van de toestel kan afbetalen, aangezien dat met de contract doe per maand

Nou is m'n vraag natuurlijk, betaal ik de toestel krediet af in een keer ben ik dan ook af van de contract of zit hier dan nog aan vast?
icon

Beste antwoord door Folkert 3 augustus 2019, 20:25

Beste @Keeba

Het contract heb je voor 2 jaar afgesloten, dat gaat over je belminuten en data bundel. Dat contract zit je aan vast. Het toestel krediet los je af en wordt opgeheven. Ook je registratie bij het BKR verdwijnt na een tijdje. Uiteraard gaat je maandbedrag omlaag.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Keeba

Het contract heb je voor 2 jaar afgesloten, dat gaat over je belminuten en data bundel. Dat contract zit je aan vast. Het toestel krediet los je af en wordt opgeheven. Ook je registratie bij het BKR verdwijnt na een tijdje. Uiteraard gaat je maandbedrag omlaag.

Groet, Folkert
Duidelijk antwoordt.

Dankje @Folkert
Goedemorgen,

Ik probeer al 4 dagen mijn toestel af te betalen. Nu krijg ik een melding als ik op het kopje krediet klik krijg ik een melding dat ik dit product niet kan wijzigen of verwijderen omdat deze vast bij mijn abbonement zit. Medewerker gesproken die zegt dat ik eerst de factuur van deze maand moest betalen dit gedaan 2 dagen terug en ik krijg nog steeds dezelfde melding
Reputatie 7
Badge +20
Hi @luukvandenboom

Het kan zijn dat het soms even duurt voordat de betaling is verwerkt. Als ik nu je gegevens erbij pak dan zie dat ik je toestelkrediet is afbetaald dit kun je zelf ook terugzien op My T-Mobile bij Abonnement en instellingen. Het is dus helemaal goed gekomen! 🙂

Reageer