Beantwoord

Toestel afbetalen in 1 keer aflossen mogelijk?

• 3 oktober 2017
  • 7 reacties
  • 16107 Bekeken

Beste, ik heb een contract waarbij ik mijn iPhone 7 per maand afbetaal, 25 euro per maand. Dit contract loopt tot 16-11-2018. (betreft een 2-jarig contract). Nu wil ik de resterende maanden in 1 keer aflossen, maar in de shop zeggen ze dat, dat niet mogelijk is. Dat zou alleen via de klanten-service kunnen. Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Rosan 3 oktober 2017, 15:03

Beste alle twee dit moet idd mogelijk zijn na even zoeken op de website kwam ik het volgende tegen.

Het afkopen van je toestel verschilt per situatie. Heb je een Toestelkrediet en wil je dat in één keer afbetalen? Ga dan naar My T-Mobile en kies 'Mijn abonnement'. Je ziet de hoogte van het toestelkrediet, hoeveel je inmiddels al hebt afbetaald, en hoeveel nog te gaan is. Ook kun je direct het hele toestelkrediet betalen via iDeal.

Ik vermoed dat dit idd via een laptop of tablet kan en niet via de app laat even weten of het lukt hier.

Een moderator komt hier vast ook nog om de hoek kijken en mocht het niet lukken pakken deze het nog even op met jullie :8

Let wel dit duurt over het algemeen 24/48 uur aangezien zei topics op volgorde binnen komst oppakken maar ze komen echt!
Bekijk origineel

7 reacties

Toevallig ben ik zelf vandaag aan het kijken geweest in my tmobile hiervoor. Als je ingelogd bent moet je even kijken onder mijn abonnement was het geloof ik. Daar staat een kopje met toestelkrediet en daar zou je ook het restant kunnen betalen. Zo was het bij mij in ieder geval wel.
Ik zou het wel even op een computer doen of via internet op een tablet. Als ik in de app van my tmobile kijk zie ik dat namelijk niet staan.
Badge +13
Beste alle twee dit moet idd mogelijk zijn na even zoeken op de website kwam ik het volgende tegen.

Het afkopen van je toestel verschilt per situatie. Heb je een Toestelkrediet en wil je dat in één keer afbetalen? Ga dan naar My T-Mobile en kies 'Mijn abonnement'. Je ziet de hoogte van het toestelkrediet, hoeveel je inmiddels al hebt afbetaald, en hoeveel nog te gaan is. Ook kun je direct het hele toestelkrediet betalen via iDeal.

Ik vermoed dat dit idd via een laptop of tablet kan en niet via de app laat even weten of het lukt hier.
Een moderator komt hier vast ook nog om de hoek kijken en mocht het niet lukken pakken deze het nog even op met jullie :8
Let wel dit duurt over het algemeen 24/48 uur aangezien zei topics op volgorde binnen komst oppakken maar ze komen echt!
Mij is het inderdaad gelukt al! Alleen zoals ik aangaf niet via de my tmobile app maar via mijn ipad lukte het wel alleen dan via de desktop site😁
Reputatie 7
Badge +19
Fijn dat het is gelukt aan de hand van de uitleg van Rosan, Xsheroon!

@ScipJ: Lukt het jou ook om de knop in My T-Mobile te vinden? Zo niet, dan help ik je graag aan de hand van een aantal screenshots! Laat het me maar weten. 😃
@Jaimy Beste allen en Jaimy! Ik ga als ik straks achter de laptop zit meteen kijken. Ik heb er vertrouwen in dat het gaat lukken. Veel dank voor jullie hulp!
@Jaimy en @Rosan, het is gelukt! Thanks again.
Reputatie 7
Badge +19
Yes! Fijn om te lezen. 😃

Reageer