Beantwoord

Toestel in één keer afrekenen met creditcard bij aflevering aan huis

• 1 januari 2021
  • 7 reacties
  • 223 Bekeken

Ik heb de vraag en antwoord van Barts14 en Hajar gelezen, bij het ophalen van een telefoon bij een shop kun je deze [niet het abonnement] met een creditcard betalen.

Duidelijk

Maar nu mijn vraag, de shops zijn gesloten en wil mijn 2 abonnementen verlengen en daarbij een telefoonkopen. Om de zelfde reden als Barts wil ik deze apart betalen met creditcard. 

Hoe nu?
Nu heb ik in het verleden bij aflevering aan huis pakketen betaald met een creditcard.
Is, gezien de omstandigheden dit nu [tijdelijk] ook mogelijk bij T-Mobile?

Groet, Ruben

PS. Deze vraag heb ik ook onder een andere Titel geplaatst [sorry, foutje]

icon

Beste antwoord door Hajar 2 januari 2021, 12:23

Hi @BURO8252 

Wat fijn dat je een abonnement met toestel wilt nemen. Ik heb het voor je nagevraagd en aan de deur kun je het toestel niet met een creditcard afrekenen. Er kan alleen contactloos betaald worden met pin, dus ook het pinnen van 1 cent ter controle. Je kan bij je online bestelling wel met een creditcard betalen. Je krijgt na je bestelling binnen 24 een e-mail en daar krijg je de optie om met creditcard te betalen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Beste wensen voor het nieuwe jaar! 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dag @BURO8252   Welkom in de community en de beste wensen.

Heb je nog wat geduld. De moderators kunnen je verder helpen!

Met vriendelijke groetjes 

Reputatie 5
Badge +12

Er worden bij de aflevering aan huis geen betalingen gedaan voor toestellen. Dat gebeurt vooraf op de website en daar kun je met creditcard betalen. De winkels zullen naar verwachting op 19 januari weer opengaan. Dan kun je e.e.a. weer als normaal aankopen.

Dank Eric,

Dit heb ik gisteren geprobeerd maar die optie is niet aanwezig.
Daarop heb ik ook de klantenservice zakelijk van T-Mobile gebeld. Dit laatste was heel verwarrend en niet prettig. In het eerste telefoongesprek [toen had ik nog niet  Alles over je bestelling | T-Mobile (t-mobile.nl) gelezen] werd ik geïnformeerd dat dit inderdaad niet mogelijk is. Na het lezen over de creditcard mogelijkheid opnieuw gebeld, nu was dit wel mogelijk en ‘hij’ ging dat direct regelen. Alleen heel spijtig werd de [T-Mobile] verbinding verbroken. Direct opnieuw gebeld, andere medewerkere, en bij deze medewerker was het niet mogelijk, onbegrijpelijk.

Vandaag via www.t-mobile.nl/zakelijk/service een bericht verstuurd, ben benieuwd.

Jammer, had de zakelijke bestelling op 2020 nog willen hebben.

Reputatie 5
Badge +12

Ah.. inderdaad, zakelijk is echt anders dan consumenten.

Bedank voor jullie reacties en ja ik ben een geduldig type :wink:

Ook de beste wensen :champagne::champagne_glass:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @BURO8252 

Wat fijn dat je een abonnement met toestel wilt nemen. Ik heb het voor je nagevraagd en aan de deur kun je het toestel niet met een creditcard afrekenen. Er kan alleen contactloos betaald worden met pin, dus ook het pinnen van 1 cent ter controle. Je kan bij je online bestelling wel met een creditcard betalen. Je krijgt na je bestelling binnen 24 een e-mail en daar krijg je de optie om met creditcard te betalen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Beste wensen voor het nieuwe jaar! 

Dank Hajar voor je reactie en ook 🥂 een mooi jaar.

Zojuist ook een gelijke reactie ontvangen van service@t-mobile.nl

Jammer alleen dat dit niet zo duidelijk op jullie website staat [gezien de vele reacties op de diverse website] en ook niet zo bekend is bij jullie zakelijke servicenummers [(Sint)Sebastiaan].

Maar,, een nieuwe jaar, nieuwe kansen 😉

Reageer