Beantwoord

Toestelbetaling afkopen

• 29 januari 2017
  • 2 reacties
  • 650 Bekeken

Hallo

op 29 janauri 2017 ben ik overgestap naar t-mobile go unlimited voor 35 euro
en nu zie ik op mijn t-mobile dat ik elke maand 27 euro bij moet betalen voor toestelbetaling
mijn vraag is kan ik mijn toestelbetaling afkopen
volgens mijn berekening is het dan 15 maanden keer 27 euro
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 januari 2017, 13:52

Bij het begin van het afsluiten van het contract is met u afgesproken dat de toestel in termijnen wordt afbetaald. Echter is het dan niet meer mogelijk om het resterende bedrag in 1x af te betalen. Ook niet nu je overstapt naar het nieuwe Go abonnement. Deze overstap is nu een extra service en valt buiten je telefoon contract.

T-Mobile geeft deze mogelijkheid alleen bij het afsluiten van het contract het restbedrag wordt dan meegenomen als toestelbundel en dit is een vast bedrag per maand. Het is systeemtechnisch niet mogelijk om een gedeelte hiervan eerder af te betalen. Wellicht dat dit in de toekomst wel mogelijk zal worden.

Fijne zondag nog ... heb je nog meer vragen, stel ze gerust.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hey Rimosja.

Helaas is dat niet mogelijk, zie: Vraag: Toestel afkopen

Hoi MiniMeeee,

Allereerst welkom op het forum, leuk dat je langskomt!

Goed dat je het even navraagt, want ik begrijp dat je hier duidelijkheid over wilt! Wil je alleen je toestel in een keer afkopen en je huidige abonnement door laten lopen? Dat is helaas niet mogelijk. Ik zie wel dat je een Stel Samen '13 abonnement hebt. Als je wilt is het wel mogelijk om jouw huidige abonnement om te laten zetten naar ons Stel Samen & Stel Bij abonnement. Daarvoor moet je namelijk eerst je toestel afkopen en vervolgens kunnen wij je abonnement omzetten.

Er zitten wel een aantal voorwaarden aan verbonden, zoals dat je bij het overzetten van je bestaande abonnement je korting komt te vervallen. Houd er dus rekening mee dat je de standaardprijzen gaat betalen voor Stel Samen & Stel Bij. In dit topic vind je alle informatie hierover.

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!

Vind het persoonlijk ook erg jammer. Het enige wat je wel kan doen is je gehele abbonoment afkopen, maar dat ben je wel duur uit.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Bij het begin van het afsluiten van het contract is met u afgesproken dat de toestel in termijnen wordt afbetaald. Echter is het dan niet meer mogelijk om het resterende bedrag in 1x af te betalen. Ook niet nu je overstapt naar het nieuwe Go abonnement. Deze overstap is nu een extra service en valt buiten je telefoon contract.

T-Mobile geeft deze mogelijkheid alleen bij het afsluiten van het contract het restbedrag wordt dan meegenomen als toestelbundel en dit is een vast bedrag per maand. Het is systeemtechnisch niet mogelijk om een gedeelte hiervan eerder af te betalen. Wellicht dat dit in de toekomst wel mogelijk zal worden.

Fijne zondag nog ... heb je nog meer vragen, stel ze gerust.

Reageer