Beantwoord

Toestelkosten, gelijk betalen of bij eerste factuur?

• 30 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 450 Bekeken

Ik wil een abonnement afsluiten en toestelkosten bij betalen om het maandbedrag lager te maken. Moet ik de toestelkosten gelijk betalen of betaal je die met je eerste factuur?
icon

Beste antwoord door CrisTien 30 augustus 2019, 15:40

Hallo @Mariia Welkom in de community. Welk toestel ga je kopen?
Dit heb ik voor je gevonden op de website van T-Mobile

Betaalkeuze
- Indien je nog moet betalen voor je toestel kunnen wij je bestelling het snelste verwerken als je een betaalkeuze maakt in de bevestigingsmail.
- Via de link in deze mail kun je direct online betalen via Ideal of bij bezorging te betalen met gepast geld of met pin.

Ophalen in de winkel
- Je kunt ook je bestelling ophalen bij een van onze T-Mobile shops bij jou in de buurt.
- Je simkaart en de meeste telefoons kun je na je bestelling direct ophalen bij de door jou gekozen winkel
- In de winkel kun je de eventuele betaling en nummerbehoud in orde maken met een van onze medewerkers.

Groetjes!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Mariia Welkom in de community. Welk toestel ga je kopen?
Dit heb ik voor je gevonden op de website van T-Mobile

Betaalkeuze
- Indien je nog moet betalen voor je toestel kunnen wij je bestelling het snelste verwerken als je een betaalkeuze maakt in de bevestigingsmail.
- Via de link in deze mail kun je direct online betalen via Ideal of bij bezorging te betalen met gepast geld of met pin.

Ophalen in de winkel
- Je kunt ook je bestelling ophalen bij een van onze T-Mobile shops bij jou in de buurt.
- Je simkaart en de meeste telefoons kun je na je bestelling direct ophalen bij de door jou gekozen winkel
- In de winkel kun je de eventuele betaling en nummerbehoud in orde maken met een van onze medewerkers.

Groetjes!

Reageer