Vraag

Toestelkrediet

  • 31 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 424 Bekeken

Beste,

Ik heb gisteren mijn openstaande factuur betaald, omdat ik mijn toestel wil afbetalen, maar ik zie dat mijn laatste betaling niet is verwerkt. Het is wel verwerkt in dat het factuur is betaald maar niet bij het toestel krediet. Graag zie ik dat snel verwerkt worden, zodat ik het toestel kan afbetalen.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Samir1983,

Een extra betaling zal altijd naar jouw facturen gaan, waardoor je als het ware in de plus staat voor jouw komende facturen. Wil je jouw toestelkrediet afbetalen, dan moet dat via een speciale knop, namelijk via https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-en-instellingen > klik dan op het tabblat "Toestelkredieten" > Kies dan voor "Toestelkrediet nu afbetalen".

Lukt dat zo?

Reageer