Beantwoord

toestelkrediet afbetaald en opnieuw gefactureerd

  • 13 september 2020
  • 2 reacties
  • 193 Bekeken

Ik hebb op 4 juli vanwege een nieuwe hypotheek mijn toestelkrediet volledig afbetaald. Daar kreeg ik ook een bevestiging van. Vervolgens hebben jullie bij de eerstvolgende afschrijving een bedrag van 450,- van mijn rekening gehaald. Hier heb ik herhaaldelijk over gebeld. Steeds kreeg ik gelijk; ipv het restbedrag dat ik al betaald had in het voorgaande jaar door de maandelijkse afschrijving op te tellen bij het restbedrag dat ik betaald had, hebben jullie dat nogmaals in rekening gebracht! Ik moest het maar storneren en dan zou het goed komen. De laatste die ik sprak zei dat hij 1 maand uitstel van betaling kon regelen, omdat ik zelfs mails ging krijgen dat mijn toestel geblokkeerd ging worden. en het duurt even voordat de afdeling dit heeft uitgezocht. Nou ja. Uitgezocht; jullie hebben een foute factuur gemaakt. Corrigeren en klaar lijkt mij! En steeds de belofte dat die magische afdeling mij ging bellen. Bel mij niet, corrigeer gewoon je fout. Inmiddels is het 13 september en staat mijn factuur nog steeds op niet betaald. Wanneer wordt dit rechtgezet?????

icon

Beste antwoord door Evy 18 september 2020, 10:55

Hi @Evy 

Daar ben ik weer! :smile: Klopt het dat er in de tussentijd er contact is opgenomen met jou? Door een fout vanuit T-Mobile is het toestelkrediet 2x in rekening gebracht. Hier is intussen en creditnota van gemaakt dus dit gaat helemaal goed komen! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat je het dan weten? Ik help je uiteraard verder!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @tools274 

Ik kan me goed voorstellen dat dit wat frustratie opwekt! Momenteel ben ik bezig om te achterhalen wat er op dit moment gaande is. Gezien ik hier wat specialisten voor nodig heb, ben ik op dit moment in afwachting op een antwoord. Ik kom zo snel mogelijk bij je terug, ik verwacht morgen of overmorgen een reactie terug te hebben. Geen zorgen, dit gaan we hoe dan ook oplossen! :smile:

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Evy 

Daar ben ik weer! :smile: Klopt het dat er in de tussentijd er contact is opgenomen met jou? Door een fout vanuit T-Mobile is het toestelkrediet 2x in rekening gebracht. Hier is intussen en creditnota van gemaakt dus dit gaat helemaal goed komen! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat je het dan weten? Ik help je uiteraard verder!

Reageer