Vraag

Toestelkrediet niet verwerkt op factuur, factuur onjuist

• 21 februari 2021
  • 7 reacties
  • 98 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

T-MOBILE !!!!

IK BEN BOOS, IK HEB MIJN TOESTEL KREDIET AFBETAALD.

NU KRIJG IK EEN FACTUUR NUMMER 901403626811 MET EEN BEDRAG € 474,66 

HIER WORDT EEN BEDRAG IN REKENING GEBRACHT VAN €454,67  VOOR EEN TOESTELKREDIET ??????? MIJN TOESTELKREDIET IS AFBETAALD.

T-MOBILE INDIEN U DIT BEDRAG INCASSEERT VIA AUTOMATISCHE INACASSO EN HET IS VOOR DIE TIJD NIET OPGELOST MOET IK DE INCASSO STORNEREN. GAARNE CREDIT NOTA VOOR TOESTELKREDIET € 454,67

IK KAN DIT BEDRAG NIET VOORSCHIETEN ANDERS KOM IK ZELF IN DE POROBLEMEN !!!!!!!

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @JanS-   Goedenavond en welkom in de community, morgen zijn de moderators er weer om je te woord te staan. 
Wil je in het vervolg je caps lock uit laten! Ik snap dat je boos bent maar schreeuwen is niet de manier om het op te lossen. 

Je kan eventueel ook even bellen met Tmobile!

Fijnen avond! 

Reputatie 5
Badge +12

Als je een toestel afbetaald, maar de maandelijkse factuur is al in opmaak, dan komt de 24e termijn op de factuur en heb je t/m de 23e termijn via de afbetaling gedaan.

sorry voor het schreeuwen. Was niet de bedoeling.

Toestelkrediet is 4 februari betaald.

Bevestiging T-mobile ontvangen

Factuur is van 20 februari dus moet verwerkt zijn.

Reputatie 7
Badge +20

Het is je vergeven @JanS-   Hopelijk kunnen de moderators je helpen.

Komt vast wel goed! 
Prettige dag verder

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JanS- 

Ik ben voor je gaan en je factuur klopt inderdaad niet. De betaling van je toestelkrediet is niet verwerkt op je factuur. Ik zie dat je case is doorgezet naar onze incasso financiële afdeling en zij gaan dit verder oppakken. Ik verwacht dat dit binnen enkele dagen wordt opgelost. Oprechte excuses voor het ongemak!

Beste Hajar,

mijn dank voor de moeite, echter wordt het nu nog moelijker gemaakt.

ik heb nu twee toestelkredieten, 

op factuur die geïncasseerd gaat worden € 454.- 

en 1x  € 443.90 die in termijnen wordt betaald. 

men moet dus crediteren € 454.-  zie factuur 901403626811

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JanS- 

Ik zie dat je via Facebook ook wordt verder geholpen. Om het overzichtelijk te houden graag alle communicatie via een kanaal laten gaan in dit geval Facebook zodat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden. Mocht je andere vragen die je hier wilt stellen dan kan dat natuurlijk altijd!

Reageer