Beantwoord

Toestelkrediet tussentijds afbetaald, nog steeds op factuur?

• 27 mei 2019
  • 1 reactie
  • 469 Bekeken

Ik heb mijn toestelkrediet tussentijds afgelost om mijn maandlasten wat te verminderen, echter als ik op 'mijn abonnement' kijk staat dat ik nog steeds maandelijks 'X' bedrag moet betalen voor mijn toestel? Hoewel ik dit heb afgelost.
icon

Beste antwoord door David 28 mei 2019, 12:51

Hoi @seanjloney,

Ik heb natuurlijk gelijk jouw aansluiting er bij gepakt om dit verder uit te zoeken. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dubbel betaalt!

In ieder geval geen zorgen, want dubbele betalingen gaat niet gebeuren. Je hebt gisteren jouw toestelkrediet afbetaald en dat zie je ook terug onder 'Mijn abonnement'. Het kan zijn dat je gisteren te snel had gekeken nadat je het krediet had afbetaald, waardoor het systeem dit nog niet had verwerkt. Dat is nu wel het geval, dus het is alsnog geregeld!

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @seanjloney,

Ik heb natuurlijk gelijk jouw aansluiting er bij gepakt om dit verder uit te zoeken. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dubbel betaalt!

In ieder geval geen zorgen, want dubbele betalingen gaat niet gebeuren. Je hebt gisteren jouw toestelkrediet afbetaald en dat zie je ook terug onder 'Mijn abonnement'. Het kan zijn dat je gisteren te snel had gekeken nadat je het krediet had afbetaald, waardoor het systeem dit nog niet had verwerkt. Dat is nu wel het geval, dus het is alsnog geregeld!

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het gerust weten!

Reageer