Beantwoord

Travel en surf niet verzilverd

• 8 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Hoi, ik krijg mijn travel en surfpas niet verzilverd, erg jammer omdat ik in het buitenland zit en het wel nodig heb. Bij de eerste keer invoeren kreeg ik de melding storing en bij de tweede keer invoeren dus de melding deze code is ongeldig of al gebruikt, ( niet gebruikt dus), wat nu?
icon

Beste antwoord door Sam- 9 augustus 2016, 18:15

Hoi hoi Knorrie,

Welkom bij de T-Mobile Community!

Leuk dat je hier je vraag stelt. Hoe bevalt het in het buitenland? Een Travel & Surf pas zou nu wel handig zijn natuurlijk!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden. In het systeem zie ik dat je in de tussentijd contact hebt opgenomen met onze collega's via de chat. Zij hebben kosteloos de juiste Travel & Surf pas voor je geactiveerd. Is je verzoek naar tevredenheid afgehandeld? Laat ons weten als je nog andere vragen of verzoeken hebt. We helpen je graag verder. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Knorrie,

Welkom bij de T-Mobile Community!

Leuk dat je hier je vraag stelt. Hoe bevalt het in het buitenland? Een Travel & Surf pas zou nu wel handig zijn natuurlijk!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden. In het systeem zie ik dat je in de tussentijd contact hebt opgenomen met onze collega's via de chat. Zij hebben kosteloos de juiste Travel & Surf pas voor je geactiveerd. Is je verzoek naar tevredenheid afgehandeld? Laat ons weten als je nog andere vragen of verzoeken hebt. We helpen je graag verder. 😉
Het is inderdaad opgelost,dank je wel voor het reageren. Hier in Italië bevalt het prima hoor, dank je!
Reputatie 6
Badge +17
Hi Knorrie,

Goed om te lezen! Bedankt voor je terugkoppeling en nog een prettig verblijf toegewenst. 😉

Reageer