Twee keer een datareset op mijn factuur

  • 18 februari 2014
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

Goedendag.

Hoe kan het dat op me factuur staat 2x me databundel is geresset??
toen ik hem resette kreeg ik bericht door een technische storing is het helaas niet mogelijk probeer het later..en later pakte hij hem wel. .dus hoe kan dit?

M.v.g
Ursula

4 reacties

Reputatie 6
@ursulaklijnsma

Welkom hier op het Forum!

Ik heb dit voor je nagekeken. Op 23 & 26 januari zijn de databundels gereset via sms en zijn hier kosten voor in rekening gebracht. Na de eerste reset heb je een bericht gehad toen de bundel verbruikt was.
Dat klopt niet...want de 26ste heb ik niet me bundel gereset.
Reputatie 6
@ursulaklijnsma

Op de 26e is de reset uitgevoerd via jouw My T-Mobile pagina. Hiervoor zijn kosten in rekening gebracht.
Ok..dan moet dat mij helemaal zijn ontgaan dan...in ieder geval bedankt.

M.v.g

Reageer