Beantwoord

Uitgaande gesprekken geblokkeerd

  • 12 april 2017
  • 1 reactie
  • 141 Bekeken

Hoi,

Twee dagen geleden is mijn teefoon geblokkeerd voor uitgaande gesprekken. Vandaag heb ik mijn factuur betaald via de link die ik per mail had ontvangen. Echter kan ik nog steeds niet bellen. Weten jullie hoe lang dit nog gaat duren?

Mvg
icon

Beste antwoord door David 12 april 2017, 16:23

Hoi Gizemmm1,

Goed dat je dit even bij ons aankaart! :)

In ons systeem zie ik terug dat wij de laatste betaling van jou op 10 april hebben ontvangen, dit was de factuur van 5 april. Er staat echter nog een termijn open van de betalingsregeling die je hebt lopen. Dit is de laatste van de drie termijnen en deze had op 20 maart betaald moeten zijn. Is dit het bedrag dat je vandaag overgemaakt hebt? Ik zie dat de blokkade er vanmiddag wel vanaf is gehaald, maar de betaling zie ik nog niet terug. Het kan natuurlijk zijn dat deze nog verwerkt wordt in het systeem en spoedig ook zichtbaar is.

Als je die laatste termijn nog niet betaald hebt, dan raad ik je aan dit zo spoedig mogelijk te doen, zodat je blokkades en administratiekosten kunt voorkomen. Je kunt direct via My T-Mobile zien welk bedrag er nog voldaan moet worden en hier vind je ook een overzicht hoe je dit bedrag kunt overmaken.

Hopelijk is het zo helemaal helder, maar als je nog vragen hebt, dan kun je altijd weer even bij ons aankloppen! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Gizemmm1,

Goed dat je dit even bij ons aankaart! :)

In ons systeem zie ik terug dat wij de laatste betaling van jou op 10 april hebben ontvangen, dit was de factuur van 5 april. Er staat echter nog een termijn open van de betalingsregeling die je hebt lopen. Dit is de laatste van de drie termijnen en deze had op 20 maart betaald moeten zijn. Is dit het bedrag dat je vandaag overgemaakt hebt? Ik zie dat de blokkade er vanmiddag wel vanaf is gehaald, maar de betaling zie ik nog niet terug. Het kan natuurlijk zijn dat deze nog verwerkt wordt in het systeem en spoedig ook zichtbaar is.

Als je die laatste termijn nog niet betaald hebt, dan raad ik je aan dit zo spoedig mogelijk te doen, zodat je blokkades en administratiekosten kunt voorkomen. Je kunt direct via My T-Mobile zien welk bedrag er nog voldaan moet worden en hier vind je ook een overzicht hoe je dit bedrag kunt overmaken.

Hopelijk is het zo helemaal helder, maar als je nog vragen hebt, dan kun je altijd weer even bij ons aankloppen! 🙂

Reageer