Beantwoord

uitgaande gesprekken geblokkeerd, geen betalingsachterstand

  • 22 januari 2014
  • 6 reacties
  • 194 Bekeken

Hallo,
Ik probeer net te bellen en ontdek dat mijn uitgaande gesprekken zijn geblokkeerd vanwege een betalingsachterstand.
Aangezien ik nog geen mail en/of sms had gekregen van een nieuwe factuur ben ik net ingelogd in my t-mobile, maar ik zie hier ook geen betalingsachterstand.
icon

Beste antwoord door Chris076 23 januari 2014, 14:41

@meneus

Heel fijn dat je nog even laat weten dat het inmiddels is opgelost! De blokkade is inmiddels verwijderd 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb even de telefoon van de buren mogen lenen en het zo telefonisch op kunnen lossen.
Reputatie 6
@meneus

Heel fijn dat je nog even laat weten dat het inmiddels is opgelost! De blokkade is inmiddels verwijderd 🙂
Nee, de blokkade zit er nog op 🙂
Reputatie 6
@meneus

Alle blokkades zijn verwijderd. Wil je het toestel uit- en weer aanzetten en controleren of je gebruik kunt maken van onze diensten?
Ja dat klopt, ik kon afgelopen vrijdag aan het eind van de dag weer bellen 🙂
Reputatie 6
@meneus

Heel fijn dat je even laat weten dat het opgelost is! Veel plezier ermee! 🙂

Reageer