Beantwoord

Uitgaande gesprekken nog STEEDS geblokkeerd!

Hallo,

Wegens achterstallige betalingen zijn alle uitgaande gesprekken sinds vorige week woensdagavond geblokkeerd. Diezelfde avond is 1 factuur  via internetbankieren betaald en afgelopen maandag de andere factuur via Ideal betaald.

Maar mijn telefoon is nog steeds geblokkeerd en ik kan alleen nog telefoontjes/smsjes ontvangen.

Duurt dat zo lang om een betaling te verwerken?!!!
icon

Beste antwoord door Nina1 21 februari 2013, 12:34

@ Chris076,

Klopt,ik heb het gelezen. De factuur die afg maandag is betaald staat al als verwerkt. De factuur die vorige week woensdag is betaald. Nog steeds niet? Gerekend vanaf vorige week donderdag is het vandaag al de 5e dag? Vanaf welke dag gaat die 2-4 werkdagen in dan?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
@Nina1

De verwerking kan 2-4 dagen duren, zodra dit verwerkt is wordt de blokkade opgeheven. Meer informatie hierover kun je hier vinden.
@ Chris076,

Klopt,ik heb het gelezen. De factuur die afg maandag is betaald staat al als verwerkt. De factuur die vorige week woensdag is betaald. Nog steeds niet? Gerekend vanaf vorige week donderdag is het vandaag al de 5e dag? Vanaf welke dag gaat die 2-4 werkdagen in dan?
Reputatie 6
@Nina1

Je geeft aan dat de laatste betaling maandag is gedaan, hiervoor geldt ook een termijn van 2-4 dagen. Ik zie het in onze systemen niet als verwerkt/betaald staan. Zodra dit is verwerkt wordt de blokkade opgeheven.
@Chris076

Okeey vreemd want,ik zie op de site dat het al wel verwerkt is (betaling afg maandag) alleen de betaling van vorige week woensdag nog niet en in de T-Mobile shop (afg dinsdag) stond alles als betaald zei een medewerker en '' Ik moest nog even geduld hebben zei hij''

Duurt allemaal wel erg lang!?
Reputatie 5
@Nina1 ik zie dat de blokkade inmiddels is verwijderd. Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. 🙂

Reageer