Beantwoord

Uitleg factuur

  • 21 februari 2019
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 4 reacties
Hey, ik heb vanmiddag 188.49 euro betaald via my t-mobile. Ik heb daar gewoon geklikt op "totaal openstaande bedrag betalen". Nu is mijn blokkade wel opgeheven maar ik zie nog steeds dat er in de app staat dat mijn factuur van januari niet betaald is.

Zien jullie deze wel op betaald staan?
icon

Beste antwoord door David 22 februari 2019, 12:46

Hoi Sjar,



Super om te lezen dat het is gelukt met de betaling van de facturen! Vast een last van je schouders, kan ik me zo voorstellen! 🙂



Het kan soms even duren voor ook My T-Mobile helemaal op orde is, maar ik zie nu dat er niets meer openstaat. De blokkades zijn ook gistermiddag verwijderd, dus je kunt weer helemaal uit de voeten.



Als we nog iets voor je kunnen doen, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sjar,

Super om te lezen dat het is gelukt met de betaling van de facturen! Vast een last van je schouders, kan ik me zo voorstellen! 🙂

Het kan soms even duren voor ook My T-Mobile helemaal op orde is, maar ik zie nu dat er niets meer openstaat. De blokkades zijn ook gistermiddag verwijderd, dus je kunt weer helemaal uit de voeten.

Als we nog iets voor je kunnen doen, dan horen we het graag!

Reageer