Beantwoord

Uitleg kosten van factuur

• 26 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

wil uitleg over mijn telefoon rekening.
icon

Beste antwoord door David 27 oktober 2016, 15:48

Hey Arnold,

Ik had ook al vrij rap een bericht terug van onze experts en die gingen er ook vanuit dat de kosten terecht waren. Naar aanleiding van jouw reactie is dit inderdaad bevestigd.

Met diensten als Viber is het altijd belangrijk om goed de voorwaarden door te lezen. In de FAQ van Viber staat namelijk dat er kosten in rekening gebracht kunnen worden als je jouw mobiele internet gebruikt. Vandaar dat je in dit geval kosten hebt gemaakt voor deze dienst.

Ik heb de blokkade op SMS'en weer voor je opgeheven, maar houd er dus wel goed rekening mee dat dergelijke diensten niet altijd gratis zijn en dus kosten met zich mee kunnen brengen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Arnold,

Welkom op ons forum!

Je kunt via My T-Mobile je facturen en specificaties ervan inzien. Ik zie dat je laatste factuur hoger uitvalt door bellen buiten je bundel en een hele reeks SMS'jes naar het buitenland. Dit zijn allemaal berichten naar India. Het is in augustus begonnen en het loopt sindsdien door. Je hebt ook 3:41 minuten gebeld met een Indiaas nummer en deze kosten zijn ook in rekening gebracht. Ik vind dit er nogal vreemd uit zien en aan jouw vraag lijkt het ook niet of je hier zelf van op de hoogte bent.

Op dit moment heb ik het versturen van SMS'jes even geblokkeerd om te voorkomen dat dit blijft gebeuren. Daarnaast schakel ik de hulp in van onze fraude-experts om te kijken hoe we hier het beste een eind aan kunnen maken en dit stop kunnen zetten. Als je nou op de hoogte bent van deze SMS'jes en het uiteindelijk toch bewust is, laat het dan even weten!

Zodra ik een update voor jou heb laat ik het je ook weten!
Ik heb met Viber naar India gebeld en dat zou gratis zijn.
Ook heb ik via viber mailtjes gestuurd.
Maar bedankt voor het antwoorden.
Met vriendelijke groeten Arnold.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Arnold,

Ik had ook al vrij rap een bericht terug van onze experts en die gingen er ook vanuit dat de kosten terecht waren. Naar aanleiding van jouw reactie is dit inderdaad bevestigd.

Met diensten als Viber is het altijd belangrijk om goed de voorwaarden door te lezen. In de FAQ van Viber staat namelijk dat er kosten in rekening gebracht kunnen worden als je jouw mobiele internet gebruikt. Vandaar dat je in dit geval kosten hebt gemaakt voor deze dienst.

Ik heb de blokkade op SMS'en weer voor je opgeheven, maar houd er dus wel goed rekening mee dat dergelijke diensten niet altijd gratis zijn en dus kosten met zich mee kunnen brengen.

Reageer