Beantwoord

Uitleg over zoekgeraakte betaling

• 12 september 2017
  • 4 reacties
  • 372 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik heb al een paar keer contact met jullie gehad en ik wil graag duidelijkheid. Op 22 augustus heb ik een betaling gedaan via IDEAL op de T-Mobile site 82,58 euro. Op 25 augustus hebben jullie geprobeerd om DAT ZELFDE bedrag van mijn rekening te halen en natuurlijk had ik geen geld op me rekening want ik ging ervan uit dat op 22 augustus de betaling via IDEAL voldoende was

Nu is mijn betaling van 22 augustus zoek en sta ik met een openstaande rekening. Ik heb meerder keren contact met jullie opgenomen, volgens een collega van jullie is de bedrag op 1 september terug gestort maar volgens de afdeling incasso storten jullie geen bedragen terug maar word het verrekend

Een andere collega heeft gezegd het ligt aan mijn bank. Ik heb contact opgenomen met de bank en ze hebben mij het volgende kenmerk nummer gegeven dat ik aan jullie door moest geven, want dat bedrag ligt niet bij hun

Kenmerk van ABN AMRO: ******0BI

Nu wil ik graag duidelijkheid hoe kan een betaling dat via IDEAL is betaald zoek raken en als het terug is gestort waarom heb ik niks ontvangen. Ik heb voor de zekerheid een screenshot opgestuurd naar zoek geraakte betalingen maar alsnog niks ontvangen. Ik voel me best opgelicht nu.

Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen volgen

Vriendelijke groeten,

Franklin Grootfaam,

Kan iemand mij bellen en duidelijkheid geven, want elke dag word er mij iets anders verteld
icon

Beste antwoord door David 12 september 2017, 15:49

Hey Franklin,

Goed dat je hier ook even aan de bel hebt getrokken, snap best dat het verwarrend is!

In ons systeem zie ik dat mijn lieftallige collega Nathasja jou hier ondertussen ook al verder bij heeft geholpen. Zij is hier ook verder mee aan de slag voor je gegaan en de afdeling die hierover gaat heeft zij ook een bericht gestuurd. Ik reken er dan ook op dat het nu wel in orde gaat komen en ook binnenkort! 🙂

Als je nog vragen voor op het forum hebt, dan horen we dat natuurlijk graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Franklin,

Goed dat je hier ook even aan de bel hebt getrokken, snap best dat het verwarrend is!

In ons systeem zie ik dat mijn lieftallige collega Nathasja jou hier ondertussen ook al verder bij heeft geholpen. Zij is hier ook verder mee aan de slag voor je gegaan en de afdeling die hierover gaat heeft zij ook een bericht gestuurd. Ik reken er dan ook op dat het nu wel in orde gaat komen en ook binnenkort! 🙂

Als je nog vragen voor op het forum hebt, dan horen we dat natuurlijk graag!
Ja klopt! Ze heeft me inderdaag een berichtje gestuurd voor mij is het alleen verwarrend omdat ik de betaling via IDEAL hebt gedaan en de bankt mij een betalingskenmerk hebben gegeven dat de betaling bij jullie is, dus het is heel warrend voor mij
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Franklin,

Dat is inderdaad begrijpelijk! Het is ook opmerkelijk, maar we hebben de betaling niet ontvangen. Gelukkig is onze verantwoordelijke afdeling hier keihard mee bezig! Nog even geduld, dan hebben we vanzelf de oplossing. 🙂
Beste David als het niet bij jullie is en niet bij de bank en ook niet bij mij, dan weet ik het zelf ook niet meer. Ik word elke kant op gestuurd en iedereen geeft me een ander verhaal. Ik hoop dat jullie het kunnen vinden

Reageer