Beantwoord

Uitprinten bedrijfsfacturen

• 9 juli 2017
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

Goedemiddag,nog steeds is het niet mogelijk om vanuit de app Mn bedrijfsfacturen uit te printen ,hoe kan dit verholpen worden
icon

Beste antwoord door Muberra 10 juli 2017, 13:49

Hoi Goffe,

Ik zal je meteen helpen!

Je kunt elke factuur downloaden op jouw telefoon via de My T-Mobile App. Daarna kun je ervoor kiezen om het meteen naar de printer te sturen of naar jezelf te mailen, zodat de factuur via de pc kan worden uitgeprint. Heb je dat al eens geprobeerd? Het kan ook aan jouw telefoon liggen, welk toestel heb je? Tegenwoordig kan je met de meeste smartphones bestanden downloaden op jouw telefoon. Of je kunt de My T-Mobile pagina openen via de pc en op die manier alles direct printen.

Ik hoor graag van je. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hoi Goffe,

Ik zal je meteen helpen!

Je kunt elke factuur downloaden op jouw telefoon via de My T-Mobile App. Daarna kun je ervoor kiezen om het meteen naar de printer te sturen of naar jezelf te mailen, zodat de factuur via de pc kan worden uitgeprint. Heb je dat al eens geprobeerd? Het kan ook aan jouw telefoon liggen, welk toestel heb je? Tegenwoordig kan je met de meeste smartphones bestanden downloaden op jouw telefoon. Of je kunt de My T-Mobile pagina openen via de pc en op die manier alles direct printen.

Ik hoor graag van je. 🙂
Goedemorgen Muberra,
Wat u schrijft is niet helemaal waar ,de factuur van Mn eigen nummer kan ik uitprinten.
Het gaat mij om de bedrijfsfactuur ,dus de verzamelfactuur waarop het totaalbedrag en de btw vermeld wordt.
Als je deze download met iPhone 6 kan je er niets mee,niet delen/opslaan of uitprinten alleen bekijken.
Dit lijkt mij een foutje in de app
Bedankt voor de moeite en tot later.
Goffe
Reputatie 7
Badge +20
Hi Goffe,

We hebben hier een tijdje terug ook privéberichten over uitgewisseld, maar op mijn laatste bericht heb ik toen nooit reactie gehad: Hoi Goffe,

Van welke browser maak je gebruik? Ik heb het met Google Chrome getest en daar werkte het als een zonnetje!

Groet,
David

Zou je het zo nog eens kunnen testen, met een andere browser?

Reageer