Beantwoord

Uitstel van betaling

  • 6 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Goedemiddag!
In principe wordt de openstaande factuur van de afgelopen maand rond aankomende 14-08 van mijn bankrekening afgeschreven. In verband met vakantie en bijbehorende uitgaven komt dit niet heel prettig uit. Met het oog daarop vroeg ik mij af of het mogelijk zou zijn om de betaaldatum/afschrijvingsdatum van deze factuur op te schuiven naar ná 25-08. Ik hoor graag van jullie!
Alvast bedankt, Michelle
icon

Beste antwoord door Thalina 8 augustus 2016, 15:28

Hoi Michelle,

Allereerst welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt, goed dat je het navraagt. Ik heb even gekeken in het systeem en ik zie dat de factuur van 4 augustus een uiterste betaaldatum van 14 augustus heeft. Binnen enkele dagen wordt het inderdaad afgeschreven. Ik kan je helaas geen uitstel van betaling geven omdat het bedrag lager is dan 50 euro. Verder is de eerste poging om het af te schrijven nog niet gedaan. Is het mogelijk om de factuur toch op tijd te betalen?

Eventueel zou je ervoor kunnen kiezen om de afschrijving te storneren. Wij proberen het dan binnen vijf dagen weer af te schrijven. Houd er wel rekening mee dat als het niet op tijd binnen is, we op een gegeven moment een blokkade plaatsen omdat het bedrag te laat binnen is. Op deze pagina lees je er meer over.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het dan even weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Volgens mijn geven uiterlijk 7 of 10 dagen uitstel en niet langer maar wacht even op de anwtwoord van modorator dat zijn medewerkers van t-mobile
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Michelle,

Allereerst welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt, goed dat je het navraagt. Ik heb even gekeken in het systeem en ik zie dat de factuur van 4 augustus een uiterste betaaldatum van 14 augustus heeft. Binnen enkele dagen wordt het inderdaad afgeschreven. Ik kan je helaas geen uitstel van betaling geven omdat het bedrag lager is dan 50 euro. Verder is de eerste poging om het af te schrijven nog niet gedaan. Is het mogelijk om de factuur toch op tijd te betalen?

Eventueel zou je ervoor kunnen kiezen om de afschrijving te storneren. Wij proberen het dan binnen vijf dagen weer af te schrijven. Houd er wel rekening mee dat als het niet op tijd binnen is, we op een gegeven moment een blokkade plaatsen omdat het bedrag te laat binnen is. Op deze pagina lees je er meer over.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het dan even weten!

Reageer