Nu wil ik dit maandag 23 januari betalen en er stond niet in sms voor morgen betalen of voor die en die datum..... Kan ik uitstel krijgen tot maandag als normaal gesproken nette klant?
Beste antwoord door Thalina
Ik begrijp dat je het liefst gewoon bereikbaar wilt zijn! Ik heb in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat er nog een factuur openstaat van 22/11/2016. Ik heb je nu 10 dagen uitstel van betaling gegeven, maar ik wil je wel adviseren om het openstaande bedrag echt zo snel mogelijk te betalen. Dus als dat komende maandag lukt zou dat goed zijn. Verder heb ik bij uitzondering de blokkade verwijderd, zodat je weer bereikbaar bent. Zet voor alle zekerheid even je toestel uit en aan. De blokkade voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen blijft wel actief totdat je betaald hebt.
Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing. Als ik je nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag!