Beantwoord

Uitstel van betaling

• 18 januari 2017
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Ik kreeg gisteren een sms: Beste klant, er staat nog een betaling open van 33.32 euro. Ga naar www.t-mobile.nl/betalen en betaal online met iDeal, om te voorkomen dat uw simkaart wordt geblokkeerd. Groeten, T-Mobile..

Nu wil ik dit maandag 23 januari betalen en er stond niet in sms voor morgen betalen of voor die en die datum..... Kan ik uitstel krijgen tot maandag als normaal gesproken nette klant?
icon

Beste antwoord door Thalina 18 januari 2017, 13:55

Hoi Jeroen,

Ik begrijp dat je het liefst gewoon bereikbaar wilt zijn! Ik heb in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat er nog een factuur openstaat van 22/11/2016. Ik heb je nu 10 dagen uitstel van betaling gegeven, maar ik wil je wel adviseren om het openstaande bedrag echt zo snel mogelijk te betalen. Dus als dat komende maandag lukt zou dat goed zijn. Verder heb ik bij uitzondering de blokkade verwijderd, zodat je weer bereikbaar bent. Zet voor alle zekerheid even je toestel uit en aan. De blokkade voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen blijft wel actief totdat je betaald hebt.

Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing. Als ik je nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Laat ik het zo zeggen, ik weet dat jullie de blokkade er af mogen halen maar is het ook aan mij gegund dat ik als nette klant het voordeel van de twijfel krijg. Vanwege mijn werk bij ministerie van defensie moet ik kunnen bellen. Ik smeek u haal de blokkade er af en geef mij tot maandag 12 uur...... Als 20 euro duurde was had ik betaalregeling kunnen aanvragen en was blokkade er wel afgehaald.......
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jeroen,

Ik begrijp dat je het liefst gewoon bereikbaar wilt zijn! Ik heb in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat er nog een factuur openstaat van 22/11/2016. Ik heb je nu 10 dagen uitstel van betaling gegeven, maar ik wil je wel adviseren om het openstaande bedrag echt zo snel mogelijk te betalen. Dus als dat komende maandag lukt zou dat goed zijn. Verder heb ik bij uitzondering de blokkade verwijderd, zodat je weer bereikbaar bent. Zet voor alle zekerheid even je toestel uit en aan. De blokkade voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen blijft wel actief totdat je betaald hebt.

Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing. Als ik je nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag!

Reageer