Beantwoord

Uitstel van betaling


Hallo, door prive omstandigheden heb ik een tijd geen overzicht gehad over mijn financieen, en zo ook over mijn telefoonabbonement.
Door een aantal betalingsachterstanden is mijn abbonement geblokeerd.
Ik zou graag contact op willen nemen met de klantenservice maar bellen gaat natuurlijk niet.

Mijn vraag is wat de mogelijkheden zijn voor een uitstel van betaling, en of dit mogelijk is. Ik hoop dat jullie wat voor mij in deze situatie kunnen doen.

Mobiel ben ik dus momenteel niet bereikbaar, is er een mogelijk om contact te krijgen via email ?

Groet,
Winston
icon

Beste antwoord door David 5 februari 2019, 11:36

Hoi Winston,

Hopelijk is het met de privéomstandigheden in de tussentijd al wat beter? Mocht het nog niet zo zijn, dan in ieder geval alvast veel sterkte!

Ik heb gelijk alles erbij gepakt om te kijken wat er op dit moment mogelijk is. Seccie heeft ook al een betalingsregeling aangekaart en dat zou normaliter ook mijn suggestie zijn. In jouw geval is er echter al een betalingsregeling actief. Het is hierin niet mogelijk om uitstel van betaling te geven of om een nieuwe regeling te treffen voor de openstaande termijn en factuur.

Beide betalingen hadden ook al voldaan moeten zijn, dus het is op dit moment ook niet meer mogelijk om slechts één van de twee te betalen. Ik had je hier graag verder bij geholpen, maar op dit moment is er geen andere oplossing voor het probleem dan het betalen van de betalingsachterstand. Ik snap dat het wellicht makkelijker gezegd dan gedaan is, maar ik raad je aan om dit bedrag zo spoedig mogelijk te voldoen. Op deze manier voorkom je in ieder geval verdere administratiekosten, aanmaningen en blokkades.

Als je naar 'Facturen' gaat op jouw My T-Mobile, dan zie je welk bedrag er voldaan moet worden. Je vindt daar ook direct een button om dit over te boeken. Op deze manier wordt de achterstand het snelst betaald en kun jij weer gebruikmaken van ons netwerk!

Als wij je nog ergens anders bij kunnen helpen of als je nog andere vragen hebt, laat het ons gerust weten, we helpen je daar graag bij verder!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hoi @Winston_k,

Vervelend om te lezen dat je vanwege privé omstandigheden betalingsachterstanden hebt opgelopen.
Je kunt zelf inloggen op My T-Mobile, vervolgens kun je daar je facturen en de status bekijken.

Als je een factuur nog niet voldaan hebt, dan zie je daar een knop waarmee je een betalingsregeling kunt aanvragen. Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen? Ik hoor het graag.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Winston,

Hopelijk is het met de privéomstandigheden in de tussentijd al wat beter? Mocht het nog niet zo zijn, dan in ieder geval alvast veel sterkte!

Ik heb gelijk alles erbij gepakt om te kijken wat er op dit moment mogelijk is. Seccie heeft ook al een betalingsregeling aangekaart en dat zou normaliter ook mijn suggestie zijn. In jouw geval is er echter al een betalingsregeling actief. Het is hierin niet mogelijk om uitstel van betaling te geven of om een nieuwe regeling te treffen voor de openstaande termijn en factuur.

Beide betalingen hadden ook al voldaan moeten zijn, dus het is op dit moment ook niet meer mogelijk om slechts één van de twee te betalen. Ik had je hier graag verder bij geholpen, maar op dit moment is er geen andere oplossing voor het probleem dan het betalen van de betalingsachterstand. Ik snap dat het wellicht makkelijker gezegd dan gedaan is, maar ik raad je aan om dit bedrag zo spoedig mogelijk te voldoen. Op deze manier voorkom je in ieder geval verdere administratiekosten, aanmaningen en blokkades.

Als je naar 'Facturen' gaat op jouw My T-Mobile, dan zie je welk bedrag er voldaan moet worden. Je vindt daar ook direct een button om dit over te boeken. Op deze manier wordt de achterstand het snelst betaald en kun jij weer gebruikmaken van ons netwerk!

Als wij je nog ergens anders bij kunnen helpen of als je nog andere vragen hebt, laat het ons gerust weten, we helpen je daar graag bij verder!

Reageer