Beantwoord

Uitstel van betaling

• 12 augustus 2019
  • 11 reacties
  • 542 Bekeken

Graag zou ik uitstel van betaling willen aanvragen. Ik kan a.s vrijdag 26 augustus betalen
icon

Beste antwoord door Hajar 12 augustus 2019, 15:20

Hi @Shhhhhh

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @Shhhhhh Welkom in de community.
Ik heb even de tekst van de site gekopieerd om je uit te leggen hoe dat in zijn werk gaat.
Je moet dus even 1200 bellen als je er voor in aanmerking komt.
Groetjes

Uitstel van betaling
Je kunt bij ons uitstel aanvragen voor maximaal 10 kalenderdagen. Er gelden hiervoor wel een paar voorwaarden:
  • Je hebt een openstaand saldo van minimaal € 50,-
  • Je hebt al meer dan 3 T-Mobile facturen betaald
  • Je hebt in de afgelopen 3 maanden niet al eerder uitstel gekregen
De verdere voorwaarden kunnen onze medewerkers je uitleggen. Neem contact met ons op door 1200 te bellen met je mobiele telefoon. Is jouw aansluiting geblokkeerd in verband met een betalingsachterstand? Dan wordt de blokkade pas verwijderd als alle betalingen bij ons binnen zijn.

Betalingsregeling
Je kunt (onder bepaalde voorwaarden) met T-Mobile een betalingsregeling treffen, zodat je je factuur in delen betaalt. Je kunt een betalingsregeling aanvragen in My T-Mobile. Naast de nog niet betaalde factuur/facturen staat een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.
Ik kan niet bellen
Reputatie 7
Badge +20
@Shhhhhh 🤔 Ben je al geblokkeerd? Kan je geen betalingsregeling aanvragen dan?

Naast de nog niet betaalde factuur/facturen staat een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt. Lees hier alles over betalen, of ga direct naar de voorwaarden voor het aanvragen van een betalingsregeling.
Ja al geblokkeerd ik heb via de site probeert een betalingsregeling te treffen maar geeft telkens foutmelding aan
Reputatie 7
Badge +20
@Shhhhhh Probeer het eens via een andere (Web Browser) Dat kan nog wel eens verschil maken bij foutmeldingen.bvb. Google Chrome.

Om een blokkade te voorkomen vragen we je om zo snel mogelijk te betalen. Dit kan online, in My T-Mobile via iDEAL. Kun je het (volledige) bedrag nu niet betalen? Dan is een betalingsregeling of uitstel van betaling misschien een oplossing.

Is je nummer geblokkeerd en heb je betaald? Dan wordt de blokkade binnen een uur opgeheven.
Misschien kan je het bedrag even van iemand uit je ingeving lenen?

Anders dan moet je wachten op de reactie en hulp van één van de moderators.
Ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.
Sorry dat ik je niet verder kan helpen.
Succes!
Chat lukt ook niet het omdat het momenteel druk is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Shhhhhh

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.
Hoe stuur ik een privé bericht?
Reputatie 7
Badge +19
Je kunt op Hajar's naam klikken, en daar voor "Stuur bericht" kiezen. Lukt dat?
Dat heb ik al gedaan maar hoe kan ik de privé berichten weer zien. Want ik heb nog geen bericht ontvangen
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ik heb gereageerd op je privébericht!

Reageer