Beantwoord

Uitstel van betaling aanvragen

  • 23 mei 2019
  • 1 reactie
  • 1780 Bekeken

Hallo,
ik wil graag uitstel aanvragen
Groet Nadie
icon

Beste antwoord door CrisTien 23 mei 2019, 19:51

Goedenavond @melaniesophia



Ik heb de tekst van de site even gekopieerd voor je zodat je weet hoe dat werkt en wat de voorwaardes zijn.

Hopelijk heb je er iets aan.Heb je nog vragen na deze uitleg, vraag het gerust!



Bron:T-mobile

We begrijpen dat je soms niet de ruimte hebt om je factuur te betalen. Daarom bieden we de mogelijkheid voor betalen in termijnen, of om het bedrag later te betalen.

Je kunt bij ons uitstel aanvragen voor maximaal 10 kalenderdagen. Er gelden hiervoor wel een paar voorwaarden:


  • Je hebt een openstaand saldo van minimaal € 50,-
  • Je hebt al meer dan 3 T-Mobile facturen betaald
  • Je hebt in de afgelopen 3 maanden niet al eerder uitstel gekregen
De verdere voorwaarden kunnen onze medewerkers je uitleggen. Neem contact met ons op

Is jouw aansluiting geblokkeerd in verband met een betalingsachterstand? Dan wordt de blokkade pas verwijderd als alle betalingen bij ons binnen zijn.



Wanneer kun je een betalingsregeling treffen?


  • Als je openstaande saldo € 50,- of hoger is
  • Voor nieuwe klanten: je moet de eerste drie facturen wel betaald hebben
  • Zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen
Alvast goed om te weten


  • Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
  • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

Wil je een betalingsregeling aanvragen?

Log in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @melaniesophia

Ik heb de tekst van de site even gekopieerd voor je zodat je weet hoe dat werkt en wat de voorwaardes zijn.
Hopelijk heb je er iets aan.Heb je nog vragen na deze uitleg, vraag het gerust!

Bron:T-mobile
We begrijpen dat je soms niet de ruimte hebt om je factuur te betalen. Daarom bieden we de mogelijkheid voor betalen in termijnen, of om het bedrag later te betalen.
Je kunt bij ons uitstel aanvragen voor maximaal 10 kalenderdagen. Er gelden hiervoor wel een paar voorwaarden:
  • Je hebt een openstaand saldo van minimaal € 50,-
  • Je hebt al meer dan 3 T-Mobile facturen betaald
  • Je hebt in de afgelopen 3 maanden niet al eerder uitstel gekregen
De verdere voorwaarden kunnen onze medewerkers je uitleggen. Neem contact met ons op
Is jouw aansluiting geblokkeerd in verband met een betalingsachterstand? Dan wordt de blokkade pas verwijderd als alle betalingen bij ons binnen zijn.

Wanneer kun je een betalingsregeling treffen?
  • Als je openstaande saldo € 50,- of hoger is
  • Voor nieuwe klanten: je moet de eerste drie facturen wel betaald hebben
  • Zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen
Alvast goed om te weten
  • Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
  • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.
Wil je een betalingsregeling aanvragen?
Log in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.

Reageer