Beantwoord

uitstel van betaling lukt niet

• 11 september 2020
  • 1 reactie
  • 188 Bekeken

Hallo,

ik wil graag een betalingsregeling aanvragen van een openstaand bedrag van ongeveer 202€. Alleen online kan ik nergens een knop vinden zoals er steeds tegen mij wordt gezegd op de website en door de chatbot. 

ik heb een jaar in het buitenland gewoond en had voor mijn idee mijn abonnement gecanceld zodra ik klaar was met het afbetalen van mijn toestel.. Ik kwam er later pas achter dat dat dus niet zo was maar kon niet meer inloggen omdat ik niks kon vanuit het buitenland. Nu heb ik dus een e-mail gehad dat ik moet betalen voor de 12de en dat gaat mij niet lukken ivb met het feit dat ik mijn salaris van mijn nieuwe baan pas de 25ste krijg. Dan kan ik het hele bedrag betalen. 

kan er alsjeblieft iemand mij helpen? 

icon

Beste antwoord door CrisTien 11 september 2020, 00:52

Beste @RomiB1234  Welkom in de community. Was je zonder internet in het buitenland?

Je kan Hier meer uitleg vinden over uitstel van betaling.

Lukt het niet omdat je al te laat bent  met een regeling aanvragen Kan je wachten tot de moderators  reageren of  even telefonisch contact opnemen met TM.

Succes! 

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Beste @RomiB1234  Welkom in de community. Was je zonder internet in het buitenland?

Je kan Hier meer uitleg vinden over uitstel van betaling.

Lukt het niet omdat je al te laat bent  met een regeling aanvragen Kan je wachten tot de moderators  reageren of  even telefonisch contact opnemen met TM.

Succes! 

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Reageer