Beantwoord

Uitstel van factuurbetaling

• 17 februari 2017
  • 2 reacties
  • 1871 Bekeken

Hallo!

Ik vraag mij af hoe ik een uitstel van een factuur betaling kan aanvragen?

Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door Skyrider 17 februari 2017, 02:54

Goedenacht Jimmyk.

Je kunt bij T-Mobile een uitstel aanvragen voor maximaal 10 kalenderdagen. Er gelden hiervoor wel een paar voorwaarden:

• Je hebt een openstaand saldo van minimaal € 50,-

• Je hebt al meer dan 3 T-Mobile facturen betaald

• Je hebt in de afgelopen 3 maanden niet al eerder uitstel gekregen

Is jouw aansluiting geblokkeerd in verband met een betalingsachterstand? Dan wordt de blokkade pas verwijderd als alle betalingen bij T-Mobile binnen zijn.

De verdere voorwaarden kunnen T-Mobile medewerkers je uitleggen.

Neem contact op met T-Mobile voor een uitstel aanvraag. Dit kan bijvoorbeeld telefonisch, of via de chat. Verder kan een moderator (T-Mobile personeel) je verder helpen. Ze reageren meestal tussen 24-48 uur.

Indien er nog iets niet duidelijk is, vraag het gerust!

Met vriendelijke groeten,

Skyrider
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenacht Jimmyk.

Je kunt bij T-Mobile een uitstel aanvragen voor maximaal 10 kalenderdagen. Er gelden hiervoor wel een paar voorwaarden:

• Je hebt een openstaand saldo van minimaal € 50,-
• Je hebt al meer dan 3 T-Mobile facturen betaald
• Je hebt in de afgelopen 3 maanden niet al eerder uitstel gekregen

Is jouw aansluiting geblokkeerd in verband met een betalingsachterstand? Dan wordt de blokkade pas verwijderd als alle betalingen bij T-Mobile binnen zijn.

De verdere voorwaarden kunnen T-Mobile medewerkers je uitleggen.

Neem contact op met T-Mobile voor een uitstel aanvraag. Dit kan bijvoorbeeld telefonisch, of via de chat. Verder kan een moderator (T-Mobile personeel) je verder helpen. Ze reageren meestal tussen 24-48 uur.

Indien er nog iets niet duidelijk is, vraag het gerust!

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 6
Badge +15
Hey Jimmyk,

Super fijn dat Skyrider alle informatie al aan je heeft gegeven. 🙂

Zoals Skyrider al aangaf kunnen wij alleen uitstel van betaling voor je aanvragen als het openstaande bedrag hoger is dan 50,-. Je voldoet in dit geval niet aan de voorwaarden en ik kan je hier dan ook niet verder mee helpen. Hopelijk lukt het alsnog om de betaling te voldoen!

Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen, let me know!

Reageer