Beantwoord

Valse e-mail

• 23 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

Vanochtend (23.08.17) ontving ik een e-mail van T-Mobile met een betalingsherinnering. Omdat ik een automatische incasso heb vertrouw ik het niet en heb de e-mail niet geopend. Via mijn T-Mobile account blijkt ook dat het bedrag in de e-mail niet correct is. Dus een valse e-mail is in omloop.
icon

Beste antwoord door David 23 augustus 2017, 09:56

Hey Conny,

Bedankt voor de alertheid, goed om hier scherp op te zijn!

We hebben zelf dit algemene topic over phishing aangemaakt, waarin we alle updates plaatsen. Hier geven we ook voorbeelden van de mails die in omloop zijn. Als je weer iets tegenkomt, dan kun je daar een melding plaatsen en gaan wij er mee aan de slag! Daarnaast geven we dit ook aan op onze contactpagina en bij onze telefonische klantenservice.

Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot, verdere vragen kun je in ons algemene topic stellen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Conny,

Bedankt voor de alertheid, goed om hier scherp op te zijn!

We hebben zelf dit algemene topic over phishing aangemaakt, waarin we alle updates plaatsen. Hier geven we ook voorbeelden van de mails die in omloop zijn. Als je weer iets tegenkomt, dan kun je daar een melding plaatsen en gaan wij er mee aan de slag! Daarnaast geven we dit ook aan op onze contactpagina en bij onze telefonische klantenservice.

Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot, verdere vragen kun je in ons algemene topic stellen.