Beantwoord

Valse melding over incasso op homepagina "Mijn T-Mobile"

  • 5 juni 2019
  • 2 reacties
  • 765 Bekeken

Goedemorgen,

Sinds kort krijg ik de volgende melding als ik inlog op mijn persoonlijke T-Mobile Thuis pagina:



Nu zijn al mijn facturen gewoon betaald wat ook terug te zien is in het overzicht. Daarnaast staat bij mijn rekening van mei dat ik zelfs wat geld terug krijg, maar dit heb ik nog niet ontvangen.



Tevens is de incasso van 21-05-2019 niet de eerste incasso; mijn abonnement loopt al vanaf januari.

Kan iemand uitzoeken wat er aan de hand is? Alvast bedankt 🙂
icon

Beste antwoord door T.vandehoef 11 juni 2019, 09:53

Dit is inmiddels opgelost door te bellen met de klantenservice.
Bekijk origineel

2 reacties

Dit is inmiddels opgelost door te bellen met de klantenservice.
Reputatie 6
Is ook lastig incaseren als je terug hoort te krijgen. 21/5 = maand Mei.

Reageer