Vraag

Veel te hoge factuur (onterecht)

• 23 september 2019
  • 1 reactie
  • 459 Bekeken

Goede avond T-Mobile! Ik heb een dringende vraag/mededeling. Ik heb 3 maanden geleden ongeveer gebeld dat ik mijn abonnement wilde laten stopzetten en dat ik de rest van mijn toestelkrediet in één keer af zou betalen. Alleen is hier dus iets goed fout gegaan. Ze hebben mij een factuur van het resterende toestelkrediet gestuurd (dit bedrag was €973,63). Dit kon ik niet betalen vandaar dat ik belde dat ik het abonnement gewoon op de normale wijze door wilde laten lopen. Daar hadden ze aan de telefoon begrip voor en ik vroeg nog of ik dat eerder genoemde hoge bedrag nog moest betalen. Ze zeiden: maak u zich daar maar geen zorgen over. Dit zou binnen 10 minuten gewijzigd moeten zijn in uw app en op My-T-Mobile. Ik dus 10 minuten later kijken en het grote bedrag staat er nog steeds. Ik dacht dus oké, geen paniek. Misschien kan het een dag duren. Maar een week later stond ons grote bedrag er nog steeds! Ik heb dus voor de 2e keer gebeld en zei dat ik dat niet wilde betalen omdat ik het abonnement door wil laten lopen. Nogmaals toonde ze begrip en zeiden ze dat het binnen enkele dagen geregeld zou moeten zijn en ook hier vroeg ik nogmaals of ik het bedrag moest betalen en kreeg ik weer hetzelfde antwoord dat zij dat gingen regelen. Nog een week later komt mijn factuur van de afgelopen maand tevoorschijn en deze was €102 omdat ik opnieuw aansluitkosten moest betalen. Dit begreep ik ook, maar ze konden dit bedrag niet afschrijven omdat die hoge factuur eerst betaald moest worden dus heb ik nogmaals gebeld om het bedrag te verwijderen van mijn naam en weer zeiden ze dat het binnen enkele dagen geregeld moest zijn. Dus ik wacht uiteraard weer een paar dagen en nogmaals zie ik het bedrag nog staan. Nu raakte ik geïrriteerd omdat ik steeds op mijn gemak word gehouden door ze maar ze doen er niets aan. Nu is het zo lang later dat er 2 facturen bovenop zijn gekomen en dat ik dus afgesloten ben omdat ik deze niet kon betalen. Mijn toestel krediet zit hierbij! Dus als ik dat grote bedrag zou betalen zou ik in principe geen toestelkosten meer hebben maar dat is dus niet zo. Het is 1 grote oorlog in mijn facturen vak en ik weet niet meer wat ik wel en niet moet betalen. Graag zou ik hierbij hulp willen. Ik hoop jullie hiermee geïnformeerd te hebben want ik wil geen verder problemen met incassobureaus en deurwaarders. Ik ben altijd een trouwe betaler geweest alleen ging dit even goed mis. Nu staat er dus een bedrag open van maar liefst €1200+. Normaal zou dat €300 zijn wat ik wel zou kunnen betalen maar omdat dus deze hoge bedragen erbij zijn gekomen kan ik dit niet meer betalen.
ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Groetjes!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @AMo1509

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je vandaag bent verder geholpen door mijn collega. Hopelijk is hiermee alles naar wens.

Reageer