Beantwoord

Velengen na mislukte incasso (die overigens direct alsnog is betaald)

• 17 mei 2019
  • 1 reactie
  • 589 Bekeken

Reputatie 2
Hi,

ik zag aan het begin van de maand dat ik weer kon gaan verlengen! Joepie! Echter, door een foutje in de boekhouding kon de incasso van de voorgaande maand niet gedaan worden. Dit heb nog voordat ik een herinnering van T-Mobile kreeg gecorrigeerd, maar ik krijg nu wel de melding dat ik niet kan verlengen. Komt dit door de mislukte incasso of zijn er andere duistere machten in het spel?

Als dit door de mislukte incasso komt, kan ik me voorsteller dat er ergens in jullie systeem een vinkje is komen te staan dat dit een keer is gebeurd. Is er echter nog wel een mogelijkheid om eerder te verlengen of moet ik nu tot het einde van mijn contract wachten? Of ben ik gewoon ongeduldig en komt het bij de volgende factuurronde weer helemaal goed?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Cheers,

Do
icon

Beste antwoord door Jaimy 17 mei 2019, 10:54

Hoi Do,

Geen zorgen, je mag gewoon verlengen hoor! Alles is netjes betaald, dus dat is geen reden om niet te mogen verlengen. Leuk trouwens dat je gezellig bij ons blijft.

Ik denk trouwens dat er heeft gestaan dat je binnenkort weer mag verlengen, want ik zie dat jouw contract vanaf 21 mei 2019 verlengbaar is! Nog een paar daagjes wachten dus, en dan kun je een nieuw contract aanvragen. 😄

Laat je het weten als we je nog ergens anders mee kunnen helpen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Do,

Geen zorgen, je mag gewoon verlengen hoor! Alles is netjes betaald, dus dat is geen reden om niet te mogen verlengen. Leuk trouwens dat je gezellig bij ons blijft.

Ik denk trouwens dat er heeft gestaan dat je binnenkort weer mag verlengen, want ik zie dat jouw contract vanaf 21 mei 2019 verlengbaar is! Nog een paar daagjes wachten dus, en dan kun je een nieuw contract aanvragen. 😄

Laat je het weten als we je nog ergens anders mee kunnen helpen?

Reageer