Beantwoord

Ver over belbundel, waarom geen sms?

• 19 april 2017
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Al enkele jaren ben ik klant van T mobile en ben erg constant in mijn maandbedrag (€20) en verbruik, op afgelopen maand na. Door en drukke maand met met veel gebeurtenissen (huis kopen, zwangerschap, overlijden oma) ben ik ver over mijn bundel gegaan met gevolg een rekening van €130!! Het laatste waar ik mee bezig ben in een hectische maand als deze, is mijn belbundel. Waarom krijg ik wel voor mijn 4G een sms als die bijna op is, maar niet voor mijn belbundel?
icon

Beste antwoord door Hajar 23 april 2017, 11:45

Hi Albertkok,

Gecondoleerd met je oma. Ik begrijp dat je een hectische maand achter de rug hebt en dat je ook baalt van de kosten. De reden waarom je geen sms ontvangt is omdat je altijd via My T-Mobile en de My T-Mobile app je verbruikstatus kan inzien. Op deze manier blijf je altijd op de hoogte van je resterende minuten en eventuele kosten buiten de bundel. Ik wil je daarom als tip meegeven om voortaan de app in de gaten zodat je hoge kosten kan voorkomen.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid en als ik nog iets anders voor je kan betekenen dan hoor ik het graag.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Albertkok,

Gecondoleerd met je oma. Ik begrijp dat je een hectische maand achter de rug hebt en dat je ook baalt van de kosten. De reden waarom je geen sms ontvangt is omdat je altijd via My T-Mobile en de My T-Mobile app je verbruikstatus kan inzien. Op deze manier blijf je altijd op de hoogte van je resterende minuten en eventuele kosten buiten de bundel. Ik wil je daarom als tip meegeven om voortaan de app in de gaten zodat je hoge kosten kan voorkomen.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid en als ik nog iets anders voor je kan betekenen dan hoor ik het graag.

Reageer