Beantwoord

Verbinding niet verbroken

• 7 februari 2016
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

Ben in Londen. Belde naar een winkel (2, 3 minuten), daarna dacht ik dat de lijn verbroken was. Nu blijkt de lijn meer dan twee uur niet verbroken te zijn geweest. Weg belminuten, plus 18 euro extra kosten aan mijn kant, wellicht ook nog extra kosten bij de winkelier. Kan T-mobile hier iets aan doen?
icon

Beste antwoord door David 8 februari 2016, 12:03

Hey Beja2,

Dat was vast even schrikken! :S

Zou je kunnen aangeven waar je deze kosten ziet? Op je factuur en de verbruikstatus zie ik hier namelijk (nog) niets van terug en misschien is het dus toch in orde gekomen, ondanks de eerdere schrik! De verwerking van de daadwerkelijk gemaakte kosten kan soms nog even duren.

Mocht je de extra kosten echter toch nog ergens zien, laat dan even weten waar precies! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Beja2,

Dat was vast even schrikken! :S

Zou je kunnen aangeven waar je deze kosten ziet? Op je factuur en de verbruikstatus zie ik hier namelijk (nog) niets van terug en misschien is het dus toch in orde gekomen, ondanks de eerdere schrik! De verwerking van de daadwerkelijk gemaakte kosten kan soms nog even duren.

Mocht je de extra kosten echter toch nog ergens zien, laat dan even weten waar precies! 🙂
Ik zag de extra kosten gisteren nog vermeld bij mijn verbruiksdetails/specificatie: meer dan 2 uur gebeld met een mobiel tel.nr. in Londen Nu zie ik deze gegevens bij mijn nieuwste verbruiksstatus ook niet meer, de factuur is thans in de maak, over een dag of twee wordt het bedrag van mijn bankrekening afgeschreven. Hoe kan ik nog voorkomen dat me 2 uur in rekening wordt gebracht, terwijl ik slecht 2 minuten gebeld heb?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Beja2,

Ik zie inderdaad dat je nieuwe bundel net is ingegaan, waardoor de overige kosten van de vorige maand niet meer zichtbaar zijn op My T-Mobile. Zodra je je factuur hebt ontvangen gaat pas de betaaltermijn van 10 dagen in. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat dit bedrag morgen wordt afgeschreven, want jouw factuur is momenteel nog niet verwerkt. Ik wil je adviseren om je komende factuur eerst even af te wachten, houd daarvoor My T-Mobile in de gaten.

Als je na het bekijken van je specificatie nog vragen hebt, trek dan even aan de bel! Dan kijken we met je mee!
Hi Thalina, de factuur is inmiddels bekend:
04.02.16 13:48 TEL 4479256XXX85 Groot-Brittanië 122:56 min. 0,00 16,84
04.02.16 16:04 TEL 4917128XXX83 Groot-Brittanië 0:47 min. 0,18
04.02.16 16:06 TEL 4420723XXX22 Groot-Brittanië 1:19 min. 0,30
04.02.16 16:11 TEL 4420721XXX90 Groot-Brittanië 2:53 min. 0,67
04.02.16 17:17 TEL 4420721XXX90 Groot-Brittanië 0:15 min. 0,12
Totaal Bellen in het buitenland 178:34 min.
Meerkosten: 18,11 euro
Het telefoongesprek van 13.48 is de boosdoener. Het gesprek heeft maar 2 tot 3 minuten geduurd; de lijn werd echter pas na 122 minuten verbroken. Ik hoop dat u dit kunt corrigeren. Bij voorbaat dank.
Reputatie 6
Badge +16
Hi Beja,

Bedankt voor je update. Na een kijkje genomen te hebben op de factuur zie ik inderdaad dat de volledige gepsrekskosten in rekening zijn gebracht. Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.

Reageer