Vraag

Verbinding niet verbroken

• 14 juni 2016
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Goede dag,
Ik krijg net de afrekening van mijn factuur en nu zie ik dat op 15-5 er 2 uur is afgeschreevn a 60 euro, voor een gesprek dat niet meer dan 2 minuten heeft geduurd. De verbinding is niet verbroken. Ik heb in Nederland naar een duits nummer gebeld, die op dat moment in Nederland waren. Zoals gezegd was dit een gesprek van hooguit 2 minuten, dat ik heb afgesloten en de ander ook. Hoe kan het dat die verbinding tot stand is gebleven en ben ik daar verantwoordelijk voor, terwijl ik wel het gesprek heb afgesloten?
Groet,
Marianne van den Hout

3 reacties

Hoi Marianne.

Afhankelijk van wanneer jij je abonnement hebt afgesloten, zit er een tarievenlijst aan vast met de voorwaarden die voor jou gelden. Alle tarievenlijsten vind je op deze pagina. Ik kan als medeklant niet inzien welk type abonnement je hebt en wanneer je deze hebt afgesloten, dat zul je zelf even na moeten gaan. Enkel die lijst is op jouw abonnement van toepassing.

Hebben jullie allebei daadwerkelijk op de (rode) knop gedrukt, of op de homebutton? Want met de homebutton zet je het gesprek naar de achtergrond. Op de meeste toestellen staat er een logboek/geschiedenis in de telefoon-app. Hoeveel minuten staat er bij het gesprek?
Hallo,
Dan heb ik idd nog een vraag. t mobile heeft een begrenzer die exact na 2 uur het gesprek beeindigd. Per 30 april 2016 zijn er nieuwe maximale bedragen die berekend mogen worden per minuut en dat is maximaal 0,2299 cent per minuut. Als ik dat x 120 minuten doe, kom ik op een heel ander bedrag uit. Ik zit dan rond de 27 euro. Jullie berekenen mij 61,01 euro.
Dat bedrag klopt dus echt niet en daar ga ik niet mee accoord. Gaarne zou ik een verklaring krijgen waarom jullie een dergelijk hoog bedrag in rekening hebben gebracht.
Groet,
Marianne
Reputatie 7
Badge +15
Hey Marianne,

Ik zie dat je hier vlak na het plaatsen van dit topic ook contact over hebt gehad met een van mijn collega's via de chat. Hij heeft je meer informatie gegeven over hoe de kosten tot stand zijn gekomen. Mocht je hier toch nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden.

Verder wil ik jullie een hele fijne tijd in Porto wensen! Hopelijk schijnt het zonnetje daar wel. 🙂

Reageer