Beantwoord

Vergoeding niet verrekend

• 24 januari 2017
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

hallo

ik heb toch even een vraagje . ik heb 500mb extra aanvraagd voor mijn my t mobile punten ik kreeg een sms je met wat ik moet doen voor die 500mb te krjjgen voor de punten maar dat lukt bij mij niet heb ik al een aantal keer naar jullie getikt !!!!! . nu heb ik voor in buitenland 500mb gekocht en zag tot mijn verbazing dat ik 19.95 extra moet betalen ,dus die 5,00 euro van die extra 500 mb voor de punten moet ik zelf betalen en ze hadden gezegd tegen mij dat ze dat verrekend hebben ik hoop het wel want ik heb recht daar op :(:(:(
icon

Beste antwoord door Amy 25 januari 2017, 14:03

Hi Diaan44,

Goed dat je het even navraagt. Ik heb je factuur net bekeken en ik zie dat de vergoeding van Hajar á €5,- er wel op staat. Je vindt deze vergoeding terug helemaal onderaan je factuur bij 'kortingen/overige kosten'. Op deze pagina kun je de factuur zelf bekijken. :)

Trek je aan de bel als je na het bekijken van de factuur nog vragen hebt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hi Diaan44,

Goed dat je het even navraagt. Ik heb je factuur net bekeken en ik zie dat de vergoeding van Hajar á €5,- er wel op staat. Je vindt deze vergoeding terug helemaal onderaan je factuur bij 'kortingen/overige kosten'. Op deze pagina kun je de factuur zelf bekijken. :)

Trek je aan de bel als je na het bekijken van de factuur nog vragen hebt?
Dank je wel voor de goeie service
Reputatie 6
Badge +15
Hey Diaan44,

Graag gedaan natuurlijk! Als we je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag! 🙂

Reageer