Beantwoord

Verhoging op factuur

• 4 september 2017
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

Hoi,

Afgelopen maand was mijn factuur niet afgeschreven. Hier heb ik destijds geen melding of herinnering van gehad en toen kreeg ik een mail dat ik op de volgende factuur een verhoging zou krijgen van 15,-. Toen heb ik direct naar T-Mobile gebeld om dit aan te geven (dat ik geen herinnering, sms of mail had gehad over mijn niet betaalde factuur) en toen heeft zij aangegeven een notitie bij de factuur of dergelijke te hebben gezet zodat de verhoging niet zou worden doorberekend. Nu heb ik mijn factuur ontvangen en is de verhoging van 15,- tot doorgevoerd..

Graag reactie, alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Muberra 5 september 2017, 12:21

Hi Cheyenne,

Goed dat je dit aangeeft!

Ik ben in het systeem gaan kijken wat er precies is gebeurd. Het klopt dat je voor die factuur geen melding of sms hebt gekregen. Daarom ga ik de kosten voor je vergoeden. Dan wordt het op de eerstvolgende factuur verrekend. Ik wil je wel als tip meegeven om via My T-Mobile goed in de gaten te houden wanneer de facturen zullen worden afgeschreven. Zo kan je voorkomen dat je voor verrassingen komt te staan als je geen melding krijgt!

Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust! Wij staan voor je klaar op het forum. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het forum,

Dit is niet de klantenservice, maar een forum waar hoofdzakelijk klanten onderling elkaar helpen. Moderators lopen topics wel langs, maar dit is tussen 24 en 48 uur.

Voor dit soort gevallen, helemaal als je dit snel wil behandelen, zou ik de klantenservice bellen of de chat gebruiken... Dat werkt toch sneller en je komt direct in contact met de klantenservice.

Overigens, ben je er al wel achter wat er fout ging? Gevolgen behandelen is ook altijd belangrijk, maar de oorzaak voorkomt dat je bij de volgende factuur problemen krijgt....
Reputatie 4
Hi Cheyenne,

Goed dat je dit aangeeft!

Ik ben in het systeem gaan kijken wat er precies is gebeurd. Het klopt dat je voor die factuur geen melding of sms hebt gekregen. Daarom ga ik de kosten voor je vergoeden. Dan wordt het op de eerstvolgende factuur verrekend. Ik wil je wel als tip meegeven om via My T-Mobile goed in de gaten te houden wanneer de facturen zullen worden afgeschreven. Zo kan je voorkomen dat je voor verrassingen komt te staan als je geen melding krijgt!

Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust! Wij staan voor je klaar op het forum. 🙂
Hoi Muberra,

Excuus voor mijn late reactie. Heel erg bedankt! Ik ga het gelijk even nalopen.

Fijn weekend 🙂

Reageer