verkeerd betalingskernmerk gebruikt

  • 29 september 2020
  • 1 reactie
  • 134 Bekeken

Hallo,

Vorige week heb ik een factuur betaald dmv een overschrijving, echter is deze factuur volgens de app nog niet voldaan. Kunnen jullie dit uitzoeken?

 

Evy 1 maand geleden

Hi @Denise1111 

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken. Geen zorgen, de betaling is helemaal goed gegaan! Ons systeem geeft aan dat er geen openstaande facturen meer zijn, al geeft My T-Mobile inderdaad aan dat dit niet zo is. Doordat het een factuur is die is betaald door een overschrijving, kan het zo zijn dat dit wat langer duurt voordat het is verwerkt. Ik verwacht dat dit binnen enkele dagen ook op My T-Mobile zichtbaar is. Mocht je nog andere vragen hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag verder!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Denise1111 

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken. Geen zorgen, de betaling is helemaal goed gegaan! Ons systeem geeft aan dat er geen openstaande facturen meer zijn, al geeft My T-Mobile inderdaad aan dat dit niet zo is. Doordat het een factuur is die is betaald door een overschrijving, kan het zo zijn dat dit wat langer duurt voordat het is verwerkt. Ik verwacht dat dit binnen enkele dagen ook op My T-Mobile zichtbaar is. Mocht je nog andere vragen hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag verder!

Reageer