Beantwoord

verkeerde rekening

  • 24 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 315 Bekeken

Goededag, tijdens het aanmaken van mij simonly heb ik per ongeluk het verkeerde rekening nummer opgegeven, (deze staat leeg )dus heb ik dit inmiddels in het systeem op het goede nummer gezet, maar is het dan mogelijk om de factuur opnieuw te laten afschrijven?
icon

Beste antwoord door Mitch 26 augustus 2019, 12:40

Hoi @Djosie Rose



Fijn dat je het in ieder geval al hebt kunnen corrigeren. We kunnen een factuur niet opnieuw afschrijven als deze al eens is geslaagd. Wat je zou kunnen doen is het bedrag storneren en vervolgens alsnog voldoen via My T-Mobile (iDeal) of handmatig overmaken. Meer informatie daarover kun je lezen op: https://www.t-mobile.nl/betalen. Het kan enkele dagen duren voordat het bedrag in My T-Mobile als open wordt gekenmerkt na een stornering. De betaling via iDeal kent verreweg de snelste verwerkingstijd. Handmatig duurt dit enkele dagen. Al is het niet zo dat er bijvoorbeeld na enkele dagen een blokkade wordt geplaatst bij een openstaand bedrag. Het is dus wat je zelf gemakkelijker zou vinden voor nu.



Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten. Veel plezier met je (nieuwe) abonnement!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hoi @Djosie Rose

Fijn dat je het in ieder geval al hebt kunnen corrigeren. We kunnen een factuur niet opnieuw afschrijven als deze al eens is geslaagd. Wat je zou kunnen doen is het bedrag storneren en vervolgens alsnog voldoen via My T-Mobile (iDeal) of handmatig overmaken. Meer informatie daarover kun je lezen op: https://www.t-mobile.nl/betalen. Het kan enkele dagen duren voordat het bedrag in My T-Mobile als open wordt gekenmerkt na een stornering. De betaling via iDeal kent verreweg de snelste verwerkingstijd. Handmatig duurt dit enkele dagen. Al is het niet zo dat er bijvoorbeeld na enkele dagen een blokkade wordt geplaatst bij een openstaand bedrag. Het is dus wat je zelf gemakkelijker zou vinden voor nu.

Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten. Veel plezier met je (nieuwe) abonnement!

Reageer