Beantwoord

Verkeerde voorlichting over factuur

• 2 februari 2017
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

Jaren je ik reclame gemaakt voor t_mobile omdat ik zo tevreden was!!!
Nu heb ik sinds kort mijn ABONNEMENT vervroegd veranderd. Tot 3 keer toe gevraagd naar de extra kosten. Die zouden er NIET zijn, alleen mijn factuur bedrag zou omhoog gaan! Heden heb ik mijn nieuwe factuur ontvangen. Tot mijn grote verbazing: ruim € 71 meer door te vroeg een nieuw ABONNEMENT te hebben genomen! Ik leef van een bijstandsuitkering uitkering en zou nooit accoord gegaan zijn als dit mij verteld had!!
Misschien is het een idee om naar de opnamen te luisteren, die opgenomen werd bij het telefoongesprek? Voor mij is dit niet te betalen met een bijstandsuitkering? Graag verneem ik van U hoe nu verder?

Mevrouw. J. Strous
Hoorn
icon

Beste antwoord door Amy 3 februari 2017, 14:31

Gedemiddag J. Strous,

Lastig om te lezen dat we je tevredenheid in ons op de proef hebben gesteld! Dat is uiteraard niet de bedoeling.

Ik zie dat je gistermiddag contact hebt gehad met een van mijn collega's aan de lijn en zij heeft een betalingsregeling voor je aangemaakt. Nou snap ik dat het niet fijn is als je factuur hoger uitvalt dan je gewend bent. Exuses dat dit niet goed gecommuniceerd is met je! Dit komt doordat je bundels aangepast zijn, je factuur ziet er dan altijd anders uit dan je gewend bent. Op deze pagina vind je hier meer uitgebreide uitleg over.

Wil je het laten weten als je hier verder nog vragen over hebt? We helpen je graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +15
Gedemiddag J. Strous,

Lastig om te lezen dat we je tevredenheid in ons op de proef hebben gesteld! Dat is uiteraard niet de bedoeling.

Ik zie dat je gistermiddag contact hebt gehad met een van mijn collega's aan de lijn en zij heeft een betalingsregeling voor je aangemaakt. Nou snap ik dat het niet fijn is als je factuur hoger uitvalt dan je gewend bent. Exuses dat dit niet goed gecommuniceerd is met je! Dit komt doordat je bundels aangepast zijn, je factuur ziet er dan altijd anders uit dan je gewend bent. Op deze pagina vind je hier meer uitgebreide uitleg over.

Wil je het laten weten als je hier verder nog vragen over hebt? We helpen je graag!

Reageer