Beantwoord

Verlengen abonnement

• 21 november 2016
  • 7 reacties
  • 78 Bekeken

Waarom krijg je als nieuwe abonnee dezelfde korting als wanneer je al jaren abonnee bij jullie bent. Zag dat ik bij verlengen van mijn abonnement € 44 per maand moet betalen terwijl een nieuwe abonnee ditzelfde bedrag krijgt. Wel vreemd om je vaste klanten zo te behandelen
icon

Beste antwoord door Amy 22 november 2016, 10:01

Hey Cemmerik,

Ik snap dat je deze vraag stelt.. we krijgen hem vaker en om die reden is David een algemeen topic over dit onderwerp gestart.

Zo komt het vaak voor dat de acties dermate voordelig zijn dat er gewoonweg niet méér voordeel nog vanaf kan voor bestaande klanten. Zo is het nu weer Mobile Madness Maand en zijn heel veel toestellen en bundels éxtra scherp geprijsd.

Hopelijk heb ik de situatie zo voor je kunnen verduidelijken. Mocht je nog vragen over je verlenging hebben dan is het ook altijd mogelijk om je even te laten bellen door een van mijn sales-collega's. Zij kunnen vaak heel goed helpen en advies geven over welke bundels bij jouw verbruik passen.

Mocht je nog andere vragen hebben, let me know! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Cemmerik,

Ik snap dat je deze vraag stelt.. we krijgen hem vaker en om die reden is David een algemeen topic over dit onderwerp gestart.

Zo komt het vaak voor dat de acties dermate voordelig zijn dat er gewoonweg niet méér voordeel nog vanaf kan voor bestaande klanten. Zo is het nu weer Mobile Madness Maand en zijn heel veel toestellen en bundels éxtra scherp geprijsd.

Hopelijk heb ik de situatie zo voor je kunnen verduidelijken. Mocht je nog vragen over je verlenging hebben dan is het ook altijd mogelijk om je even te laten bellen door een van mijn sales-collega's. Zij kunnen vaak heel goed helpen en advies geven over welke bundels bij jouw verbruik passen.

Mocht je nog andere vragen hebben, let me know! 🙂
Helaas vind ik dit een slecht antwoord. De prijzen van de iPhone zijn al tijden hetzelfde dus dat heeft niets met de actie maand te maken. Dan wordt het na 13 jaar toch maar eens tijd om te kijken naar een andere provider.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Cemmerik,

Ik zou het super jammer vinden als je ons gaat verlaten! Welke iPhone bedoel je precies? De iPhone 6s doet namelijk wel mee met de Mobile madness Maand. Op deze pagina vind je de deal. De iPhone 7 doet niet mee met de Mobile Madness Maand, maar is ook scherp geprijsd zoals inderdaad al een tijdje het geval is. Als je wilt kan ik je laten bellen door mijn collega om samen te kijken naar een passend abonnement en toestel. Ik kan je niets beloven qua prijzen, maar ik merk dat mensen het vaak prettig vinden om met iemand telefonisch te praten over een eventuele verlenging en uitleg/advies te krijgen. Als je gebeld wilt worden, hoor ik graag op welk tijdstip je het beste bereikbaar bent!

Trouwens nog even iets anders: ik zie dat je nog geen T-Mobile Samen gebruikt. Heb je daar al eens van gehoord? Je kunt samen met andere T-Mobile klanten een groep aanmaken. Daarna kun je onderling gratis onbeperkt bellen in Nederland én elke maand een cadeautje uitkiezen zoals nu 2,50 euro factuurkorting. Klinkt leuk toch? Via deze pagina kun je jouw groep aanmaken.
Hoi thalina,
Je collega's mogen bellen, ben wel benieuwd..
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Cemmerik, 🙂

Ik heb jouw gegevens doorgegeven aan onze sales-collega's. Houd er rekening mee dat ze met een onbekend nummer bellen. Maakt het nog uit wanneer ze je bellen? Heb je toevallig nog een voorkeur voor een dag of tijd?
Amy,
Maakt op zich niet uit. Kan overdag of s avonds..
Reputatie 7
Badge +15
Hey Cemmerik,

Oke top! Ik zal het er bij zetten! :)

Mijn collega heeft je ondertussen al wel geprobeerd om te bellen maar hij kreeg je voicemail te pakken. We bellen met een onbekend nummer, hou daar rekening mee.

Laat je hier weten of het gelukt is?

Reageer