Beantwoord

Verlenging T-Mobile Thuis abbo en factuur klopt niet

Ik heb pas geleden mijn T-mobile thuis abbo verlengd en mijn 1e factuur klopt niet met het contract dat ik getekend heb. Er is een verrekening voor de maanden november en december in rekening gebracht die voor mij totaal onbekend zijn. Daarnaast zijn niet alle kortingen geactiveerd zoals beloofd in mijn contract. Ik heb dit al een week geleden gemeld en zou teruggebeld worden alleen tot op heden heb ik nog niets gehoord.
Ik zou het fijn vinden als een medewerker dit voor mij kan uitzoeken. Ik heb mijn abbo verlengd en er is mij een korting beloofd maar uiteindelijk blijkt dat ik meer betaal dan voor de verlening van mijn abbo, dat kan toch niet kloppen?
icon

Beste antwoord door Cheyenne 13 februari 2019, 16:04

Hoi W cborg, sorry voor mijn late reactie. Jouw topic is er vanwege een fout systeem tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hebt vernomen. Tot mijn grote opluchting zie ik dat je al hebt gesproken met de klantenservice. Mijn collega heeft je alle uitleg gegeven rondom deze rekening. Fijn dat het nu allemaal helder is! 😄

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Klinkt als iets wat helaas structureel verkeerd gaat. Heb hier zelf ook last van. Hoop voor je dat de klantenservice dit voor je in een keer kan oplossen. Lijkt me verstandig om de komende facturen goed te controleren.
Reputatie 2
Badge +1
Hoi W cborg, sorry voor mijn late reactie. Jouw topic is er vanwege een fout systeem tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hebt vernomen. Tot mijn grote opluchting zie ik dat je al hebt gesproken met de klantenservice. Mijn collega heeft je alle uitleg gegeven rondom deze rekening. Fijn dat het nu allemaal helder is! 😄
He Cheyenne, bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad met de klantenservice gesproken alleen ben ik nog niets wijzer. Er is mij verteld dat dit wordt uitgezocht alleen heb ik tot op heden nog geen inhoudelijke reactie gekregen op mijn vraag. Ik ben nog steeds in afwachting van een verklaring voor mijn vreemde factuur. Ik hoop dat jij me verder kunt helpen.
Reputatie 2
Badge +1
In dat geval geef ik je graag alle uitleg @W cborg. Wil je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Tot straks!

Reageer