Beantwoord

Verlenging T-Mobile Thuis abbo en factuur klopt niet


Ik heb pas geleden mijn T-mobile thuis abbo verlengd en mijn 1e factuur klopt niet met het contract dat ik getekend heb. Er is een verrekening voor de maanden november en december in rekening gebracht die voor mij totaal onbekend zijn. Daarnaast zijn niet alle kortingen geactiveerd zoals beloofd in mijn contract. Ik heb dit al een week geleden gemeld en zou teruggebeld worden alleen tot op heden heb ik nog niets gehoord.
Ik zou het fijn vinden als een medewerker dit voor mij kan uitzoeken. Ik heb mijn abbo verlengd en er is mij een korting beloofd maar uiteindelijk blijkt dat ik meer betaal dan voor de verlening van mijn abbo, dat kan toch niet kloppen?
icon

Beste antwoord door Piotr 22 maart 2019, 16:46

Hey @W cborg,

Ik ben dit helemaal tot op de bodem voor je gaan uitzoeken. De kosten voor Fox Sports voor de maanden November en December zijn onterecht. Ik heb hierbij gelijk een vergoeding voor ingeschoten ter waarde van € 15,- (2 maanden Fox Sports).

De verrekening voor meer snelheid (€3,50) voor de periode 8 januari tot 7 februari komt ook jouw kant op. Hier heb je immers recht op. In totaal wordt er in April een bedrag van € 18,50 in mindering gebracht op je factuur. Van beide vergoedingen ontvang je van mij een bevestiging per e-mail. Ik hoop dat alles nu helder en opgelost is. ☺

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Klinkt als iets wat helaas structureel verkeerd gaat. Heb hier zelf ook last van. Hoop voor je dat de klantenservice dit voor je in een keer kan oplossen. Lijkt me verstandig om de komende facturen goed te controleren.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi W cborg, sorry voor mijn late reactie. Jouw topic is er vanwege een fout systeem tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hebt vernomen. Tot mijn grote opluchting zie ik dat je al hebt gesproken met de klantenservice. Mijn collega heeft je alle uitleg gegeven rondom deze rekening. Fijn dat het nu allemaal helder is! 😄
He Cheyenne, bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad met de klantenservice gesproken alleen ben ik nog niets wijzer. Er is mij verteld dat dit wordt uitgezocht alleen heb ik tot op heden nog geen inhoudelijke reactie gekregen op mijn vraag. Ik ben nog steeds in afwachting van een verklaring voor mijn vreemde factuur. Ik hoop dat jij me verder kunt helpen.
Reputatie 3
Badge +2
In dat geval geef ik je graag alle uitleg @W cborg. Wil je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Tot straks!
Goedemorgen,

We zijn nu 3 maanden verder en heb nog steeds geen oplossing van T-Mobile vernomen. De ‘speciale afdeling’ die mij zou terugbellen heb ik nooit meer wat van gehoord. De klantenservice kan mij niet verder helpen en op privé berichten in de community word niet gereageerd..

Hierbij nogmaals mijn probleem:
Helaas ben ik nogmaals verrast met mijn factuur van februari. Ik mis nog steeds een aantal zaken, ik zal deze noemen:
  • Ik mis de verrekening voor de korting meer snelheid. Deze zou al vanaf begin van mijn contract in moeten gaan, dus 8 januari. Ik zie in de factuur echter dat deze pas vanaf 7 februari is ingegaan.
  • In mijn factuur voor januari is plotseling een verrekening voor Fox sport eredivisie voor de maanden November en December afgegaan. Ik snap absoluut niet waar dit vandaan komt en had gehoop dat dit deze maand gecorrigeerd zou worden maar tevergeefs.
Groeten,

Walid
Reputatie 3
Badge +2
Hey @W cborg,

Ik ben dit helemaal tot op de bodem voor je gaan uitzoeken. De kosten voor Fox Sports voor de maanden November en December zijn onterecht. Ik heb hierbij gelijk een vergoeding voor ingeschoten ter waarde van € 15,- (2 maanden Fox Sports).

De verrekening voor meer snelheid (€3,50) voor de periode 8 januari tot 7 februari komt ook jouw kant op. Hier heb je immers recht op. In totaal wordt er in April een bedrag van € 18,50 in mindering gebracht op je factuur. Van beide vergoedingen ontvang je van mij een bevestiging per e-mail. Ik hoop dat alles nu helder en opgelost is. ☺

Reageer