Beantwoord

Verschil in facturatiebedrag en berekening in winkel

• 18 november 2020
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Beste

Onlangs sloot ik een nieuw zakelijk abonnement af bij jullie. In de winkel bekwam ik een goede deal. Toch bleek achteraf het bedrag via de t-mobileapp anders te zijn. Terug naar de winkel en nu gingen alle kortingen wel goed doorgevoerd zijn. Vandaag krijg ik factuur en wat blijkt: bijna 71 euro excl btw ipv de beloofde 66,7 inclusief btw. (Aansluitkosten niet meegerekend). Ik zou graag hebben dat dit rechtgezet wordt. Alvast hartelijk dank! 

icon

Beste antwoord door Hajar 18 november 2020, 14:33

Hi @BrendanDB 

Welkom bij T-Mobile! Het gaat hier om een zakelijk abonnement en dus kun je het beste contact opnemen met onze zakelijke klantenservice. Je kan ze gratis bereiken op 0800 - 7112. Zij helpen je dan graag verder met het corrigeren van je kosten. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @BrendanDB 

Welkom bij T-Mobile! Het gaat hier om een zakelijk abonnement en dus kun je het beste contact opnemen met onze zakelijke klantenservice. Je kan ze gratis bereiken op 0800 - 7112. Zij helpen je dan graag verder met het corrigeren van je kosten. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten!

Reageer