Beantwoord

Verzoek om specificaties van facturen

• 1 februari 2016
  • 12 reacties
  • 122 Bekeken

Waarom stuurt TMOBILE mij geen specificaties van een Creditnota en een Debt nota en incasseerd vervolgens een niet te herleiden bedrag. Waarvan ik vervolgens ook weer een gedeelte terug krijg
icon

Beste antwoord door Amy 4 februari 2016, 18:10

Hey Nancy,

Ik snap dat je na al die tijd graag een duidelijk antwoord wilt hebben. Een van mijn collega's van de klachtenafdeling heeft vanmiddag jouw e-mail beantwoord met meer informatie over de situatie. Ook heeft mijn collega ter bevestiging de facturen en de creditnota's meegestuurd. Hopelijk heb je nu genoeg duidelijkheid!
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Nlove,

Welkom op ons Forum!

Ik zie dat je hier ook mee over in gesprek bent met mijn collega's en dat er een case is aangemaakt op basis van een brief die jij verstuurd hebt. Deze wordt spoedig in behandeling genomen, maar wij hebben hier op dit moment geen verdere inzage in.

Jouw creditatie is wellicht niet erg overzichtelijk, maar op de factuur van 2 november zie je bijvoorbeeld wat er gecorrigeerd is aan aankopen bij derde partijen.

Aangezien dit verder nader onderzocht wordt, op basis van een brief die wij niet in kunnen zien, vraag ik je verder om geduld over het onderzoek dat op dit moment gaande is. Hopelijk wordt alles snel en helder uitgelegd!
Beste David ik heb ook geen vragen over die factuur heb aangegeven om welke ik specifieke gegevens wil hebben
Ik heb deze info ook gegeven tevens in privé berichten aan TMOBILE
De specificatie van de Credit Factuur met referentie 4001730160
De specificatie van de Debet Factuur 4001768186
Hoe kunnen jullie vervolgens 183 euro incasseren?
Vervolgens krijg ik weer ongeveer 83,- terug waarom?
Waarom kan er pas na 20 contact momenten en 3 maanden later de schriftelijke bevestiging worden gedaan dat we geblokkeerd zijn voor alles wat we in September hebben gevraagd en wel telefonisch bevestigd hadden gekregen ?
Zo heb je genoeg aan details hoop ik Alvast bedankt voor het uitzoeken maar als jij zegt het is nog in onderzoek dat is gek aangezien de klantenservice mij vertelde dat de case gesloten was. Weer een tegenstrijdig verhaal maar goed heb vertrouwen dat het nu een keer goed uitgezocht wordt. Groetjes Nancy
Reputatie 7
Badge +15
Hey Nancy,

Ik snap dat je na al die tijd graag een duidelijk antwoord wilt hebben. Een van mijn collega's van de klachtenafdeling heeft vanmiddag jouw e-mail beantwoord met meer informatie over de situatie. Ook heeft mijn collega ter bevestiging de facturen en de creditnota's meegestuurd. Hopelijk heb je nu genoeg duidelijkheid!
Nee helaas nog steeds niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Nancy,

Zou je kunnen aangeven wat er nu nog niet onduidelijk is? Dan kunnen we je daar nog bij helpen! :)

We horen het graag van je!

Reageer