Beantwoord

Verzoek tot onderzoek naar factuur

• 19 december 2017
  • 3 reacties
  • 219 Bekeken

Meer dan een maand geleden heb ik een verzoek tot onderzoek naar betaling van mijn T-Mobile factuur aangevraagd omdat ik het niet eens was met de rekening (onterechte afschrijving mobiele betaling). Ik heb vervolgens niets meer gehoord (behalve dat ik de factuur wel moet betalen). Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 december 2017, 10:03

Hoi Wilma-W,

Goed dat je dit hebt aangekaart via het onderzoeksformulier! Het klopt inderdaad dat je de kosten in de tussentijd wel moet betalen. Pas nadat het onderzoek is afgerond zullen onterechte kosten op de factuur verrekend worden! Er kan aardig wat tijd overheen gaan voordat dit in behandeling wordt genomen. Geen zorgen, het komt dus goed! Ik raad je wel aan nog even de blokkade in te stellen voor de FTMSC-diensten, om toekomstige kosten te voorkomen. Dit kun je doen via My T-Mobile > Gegevens & instellingen > Blokkades.

Mocht het trouwens echt nog een maand duren en je nog niets hebt gehoord, dan kun je even opnieuw aan de bel trekken. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Wilma-W,

Goed dat je dit hebt aangekaart via het onderzoeksformulier! Het klopt inderdaad dat je de kosten in de tussentijd wel moet betalen. Pas nadat het onderzoek is afgerond zullen onterechte kosten op de factuur verrekend worden! Er kan aardig wat tijd overheen gaan voordat dit in behandeling wordt genomen. Geen zorgen, het komt dus goed! Ik raad je wel aan nog even de blokkade in te stellen voor de FTMSC-diensten, om toekomstige kosten te voorkomen. Dit kun je doen via My T-Mobile > Gegevens & instellingen > Blokkades.

Mocht het trouwens echt nog een maand duren en je nog niets hebt gehoord, dan kun je even opnieuw aan de bel trekken. 🙂
Hallo, het is inmiddels twee maanden geleden dat we een onderzoek hebben laten instellen naar de onterechte kosten mobiele betaling en ik heb nog steeds niets gehoord. Waar kan ik aan de bel trekken????
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wilma,

Ik zie dat Ruud je meer informatie heeft gegeven. We zijn nog bezig met het onderzoek en ik verwacht dat je snel wat van ons hoort! Nog even geduld..

Reageer