Beantwoord

Voor de tweede maal geen vriendenkorting ontvangen!

• 24 juli 2017
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Dit is al de tweede keer dat ik iemand aangemeld heb voor vriendenkorting en behalve de aanmeldingsmail er niks meer van hoor. 12 juli heb ik iemand aangemeld.
Als ik verder niks hoor, is dat de laatste nieuwe abonnee die ik heb aangebracht. Ik sta voor paal doordat die nieuwe abonnee ook geen 25€ krijgt.
icon

Beste antwoord door Muberra 25 juli 2017, 15:09

Hoi Hakuin & Jan,

Daar zal ik jullie allebei bij helpen! :)

Ik stuur jullie direct een privébericht met meer informatie. Wij zijn erg blij met jullie en wij willen dat jullie even gelukkig zijn met ons. Vooral lekker doorgaan met het uitbreiden van onze leuke Magenta-familie. Houd ook de spelregels in de gaten.

Check jullie inbox mannen en don't worry about a thing. 🆒
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Helaas kom ik hier nu ook achter , heb zelf ook maar van een paar een bevestiging gekregen dat het goed gekeurd is . Kreeg vanavond van iemand een vraag waar nog geen goedkeuring voor is hoelang het duurde voor de €25 kwam , hij heeft contact op genomen met tmobile en kreeg als antwoord dat er niets over bekend was , hiervan heb ik wel een bevestiging van de aanvraag gekregen .
Reputatie 4
Hoi Hakuin & Jan,

Daar zal ik jullie allebei bij helpen! :)

Ik stuur jullie direct een privébericht met meer informatie. Wij zijn erg blij met jullie en wij willen dat jullie even gelukkig zijn met ons. Vooral lekker doorgaan met het uitbreiden van onze leuke Magenta-familie. Houd ook de spelregels in de gaten.

Check jullie inbox mannen en don't worry about a thing. 🆒

Reageer