Beantwoord

voordeel blocks verdwenen ??

• 23 januari 2013
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

in oktober heb ik een nieuw smart  abo afgesloten incl onbeperkt internet en een jaar lang 50% korting, maandelijks zit ik rond de €30 nu kreeg ik een rekening van €125 en blijkt dat mijn onb. internet "zomaar" is verdwenen, volgens de helpdesk heb ik dat niet afgesloten... nou volgens mij wel !!! ik heb mijn contract via de mail gehad en die heb ik dus perongeluk gewist 😞 , nu staan op mijn vorige facturen wel dat ik onbeperkt internet heb, ik heb dus geen contactueel bewijs meer dat ik dat wel heb afgesloten !!!! Ik heb al begrepen dat ik niet de enige waarbij extra kosten "zomaar" worden toegekent .........ben al jaren trouwe klant van t-mobile maar begin nu toch wel te twijfelen aan de betrouwbaarheid van t-mobile......
icon

Beste antwoord door Tom 24 januari 2013, 10:02

@wichmiji Welkom op het forum.

Wat vervelend dat er een een miscommunicatie heeft plaatsgevonden bij het afsluiten van je contract. Ik zie dat sinds je nieuwe contract is ingegaan dat de Onbeperkt Internet Voordeelbundel nooit actief is geweest en ook niet op je factuur is verschenen. Inmiddels is de Onbeperkt Internet Voordeelbundel bij je geactiveerd. Over de verdere afhandeling van deze misverstand zal ik je even een privébericht sturen. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
@wichmiji Welkom op het forum.

Wat vervelend dat er een een miscommunicatie heeft plaatsgevonden bij het afsluiten van je contract. Ik zie dat sinds je nieuwe contract is ingegaan dat de Onbeperkt Internet Voordeelbundel nooit actief is geweest en ook niet op je factuur is verschenen. Inmiddels is de Onbeperkt Internet Voordeelbundel bij je geactiveerd. Over de verdere afhandeling van deze misverstand zal ik je even een privébericht sturen. 🙂

Reageer