Beantwoord

Vooruit betalen factuur in 2 delen

• 4 februari 2017
  • 8 reacties
  • 362 Bekeken

Door hogw aankomende telefoon rekening zou ik graag een vooruit betaling willen doen om zo de kosten over 2 maanden te verdelen.
Kunt u mij vertellen hoe ik dit kan doen?
icon

Beste antwoord door Sam- 5 februari 2017, 13:50

Hoi Nigel,

Goed dat je op tijd contact opneemt met ons hierover. We kijken graag met je mee naar de mogelijkheden.

Na de benodigde systemen tevoorschijn gehaald te hebben zie ik inderdaad dat je laatste factuur wat hoger is uitgevallen dan normaal. Daarnaast zie ik ook dat er al een opdracht tot afschrijving is verzonden naar de bank. Je laatste factuur is dus al afgeschreven of zal in de aankomende dagen afgeschreven worden. Lukt dit niet, dan krijg je van ons uiteraard een herinnering om de betaling alsnog te voldoen.

Wil je de betaling in meerdere termijnen voldoen dan is dat ook mogelijk. Let wel op dat dit pas mogelijk is wanneer de betaling is mislukt. Op dit moment staat er namelijk geen bedrag open, dus kan er ook geen betalingsregeling geactiveerd worden.

Heb je van ons een herinnering gekregen om de betaling te doen en zie je op My T-Mobile dat de factuur open staat? Dan kan je via My T-Mobile een betalingsregeling activeren.

Kom je er niet helemaal uit, heb je aanvullende vragen of onduidelijkheden dan weet je ons te vinden. We helpen je natuurlijk graag verder!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +17
Hoi Nigel,

Goed dat je op tijd contact opneemt met ons hierover. We kijken graag met je mee naar de mogelijkheden.

Na de benodigde systemen tevoorschijn gehaald te hebben zie ik inderdaad dat je laatste factuur wat hoger is uitgevallen dan normaal. Daarnaast zie ik ook dat er al een opdracht tot afschrijving is verzonden naar de bank. Je laatste factuur is dus al afgeschreven of zal in de aankomende dagen afgeschreven worden. Lukt dit niet, dan krijg je van ons uiteraard een herinnering om de betaling alsnog te voldoen.

Wil je de betaling in meerdere termijnen voldoen dan is dat ook mogelijk. Let wel op dat dit pas mogelijk is wanneer de betaling is mislukt. Op dit moment staat er namelijk geen bedrag open, dus kan er ook geen betalingsregeling geactiveerd worden.

Heb je van ons een herinnering gekregen om de betaling te doen en zie je op My T-Mobile dat de factuur open staat? Dan kan je via My T-Mobile een betalingsregeling activeren.

Kom je er niet helemaal uit, heb je aanvullende vragen of onduidelijkheden dan weet je ons te vinden. We helpen je natuurlijk graag verder!
Beste issam,

Het gaat om de eerst volgende weer niet over de vorige
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Nigel,

Ah, mijn excuses voor de verwarring. Voor jouw eerstvolgende factuur geldt hetzelfde. Zodra de factuur is opgemaakt en beschikbaar is dan zal die normaal een paar werkdagen later afgeschreven worden. Je kan dan in de tussentijd via My T-Mobile een betalingsregeling activeren. Op deze manier kan je de factuur in termijnen betalen.

Laat ons weten als we je nog verder kunnen helpen!
Dus nee....ik kan niet alvast een voorschot betalen op de komende factuur.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nigel,

Ik denk dat er verwarring was ontstaan over de vraag, maar het is mogelijk om een voorschot te betalen. Dit zorgt er niet voor dat de kosten worden verdeeld, maar dan sta je bij ons in de plus en de volgende factuur of facturen worden dan eerst verrekend met jouw voorschot.

Als je dit wilt, kun je dat doen door het geld over te maken naar NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. T-Mobile. Zorg er dan wel voor dat je duidelijk je mobiele telefoonnummer en klantnummer in de omschrijving vermeldt. Deze vind je op jouw factuur.

Laat je weten of het zo helder is en of wij nog ergens bij kunnen helpen? 🙂
Dank u wel voor het duidelijk antwoord. Dus als ik nu geld overmaak wordt het
Met de eerst volgende factuur verekend.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nigel,

Dat klopt helemaal! 🙂 Als je een voorschot overmaakt, dan kom je als het ware in de plus bij ons te staan en wordt jouw komende factuur hiermee verrekend. En eventueel andere facturen als het voorschot hoger is dan jouw komende factuur.

Hopelijk is alles zo duidelijk. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag!

Reageer