Vraag

Voorwaarden bij automatische incasso


moet voorwaarden goedkeuren als ik wijziging wil doorvoeren bij betaal wijze maar die zie ik nergens

3 reacties

Reputatie 2
Op dit forum hebben meerdere klanten gemeld dat ze hier tegen aan lopen. Ook ik. Wellicht dat TMobile hier een aanpassing gaat doen aangezien het niet goed werkt. Groet, eM.
Reputatie 2
Storing is nog niet opgelost... Online wijzigen van acceptgiro naar incasso lukt nog steeds niet
Reputatie 6
Badge +16
Hi Peter,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien. :)

Goed dat je dit bij ons aankaart. We hebben inderdaad meerdere meldingen gehad van klanten die hun betaalwijze niet konden wijzigen via My T-Mobile. Is het in de tussentijd gelukt om je betaalwijze aan te passen? Mocht het niet gelukt zijn dan hoor ik graag of je gebruik wilt maken van acceptgiro of automatisch incasso. Wil je de papieren facturen blijven ontvangen? Als we deze uitschakelen dan kan je ze alsnog via My T-Mobile bekijken.

Als je nog steeds problemen ervaart op My T-Mobile, dan wil ik je vragen om een andere internet browser zoals Google Chrome of Mozilla Firefox te gebruiken. Ik ben benieuwd naar je reactie!

Reageer