Beantwoord

Vraag gesteld over factuur

• 24 januari 2017
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Bij deze wil ik mijn vraag nog maal stellen.
Dit na aanleiding van een raar antwoord ... of ik wel naar mijn factuur heb gekeken!!!!
Mijn vraag aan jullie is dus nogmaals of er een TMOBILE MEDEWERKER naar mijn factuur kan kijken.
Ik heb een abonnement van rond de 37 Euro afgesloten en mijn laatste factuur is 58 Euro.
Ik heb nog nooit klachten gehad over tmobile en ben al jaren lid.
Dus als jullie de laatste factuur even willen checken.
ik heb hem zelf ook al bekeken en er wordt volgens mij 2x een bel abbo 2x in rekening gebracht.
Groetjes Tom.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 24 januari 2017, 13:17

Hoi Tom.

Ten eerste een uitleg: dit is een klant-helpt-klant forum. Wat jij 'rare antwoorden' vindt, zijn dus geen rare antwoorden, want medeklanten hebben geen inzicht in jouw facturen (of andere gegevens). Ofwel: deze vraag stellen we continue aan medeklanten.

Ik zeg medeklanten. Ja, ook klant- èn toestelexperts zijn medeklanten. Er is maar een handjevol T-Mobile Moderators actief op het forum en die beantwoorden vragen binnen gemiddeld 24-48 uur (tenzij omstandigheden het niet toelaten). Je dient er dus rekening mee te houden dat 99% van iedereen op het forum een medeklant is.

Tevens is het niet de bedoeling dat je een nieuw topic aanmaakt, je vraag stond nog open. Sterker nog, je hebt al een reactie van een van de T-Mobile Moderators gehad voordat je dit topic hebt geopend. Daar had je ook eerst even naar kunnen kijken natuurlijk.

Omdat het volgens de huisregels niet is toegestaan om meerdere topics te openen over hetzelfde onderwerp, gaat dit topic op slot. Voor antwoord verwijs ik je door naar je vorige topic, daar kun je reageren.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hoi carp1960

Welkom op de forum van T-Mobile.
Best vervelend dat je het idee hebt dat je niet bent geholpen met je vraag. Maar kan me wel voorstellen dat iemand aangeeft om even je factuur te controleren wat er nu op staat. Soms maakt dit veel duidelijk. Je zegt mijn laatste factuur is 58 euro, heb je je abonnement over laten sluiten en/of een nieuw abonnement genomen? Dan kunnen daar misschien nog wat kosten aan hebben gezeten en daarom is je laatste factuur misschien zo hoog en zal je volgende factuur wel goed zijn. Ik snap dus het antwoord wel van iemand anders!!

Maar dat wil nog niet zeggen dat iemand van T-Mobile best even mag mee kijken wat er met je factuur is en waarom dit laatste bedrag zo hoog is. Bellen gaat iets sneller dan hier via de forum. Maar zodra iemand van T-Mobile klantenservice je vraag oppakt dan kan die ook even met je mee kijken. Hopende dat ik je iets op weg heb kunnen helpen en dat iemand van T-Mobile snel je vraag verder kan beantwoorden.

Fijne dag gewenst!
Hoi Tom.

Ten eerste een uitleg: dit is een klant-helpt-klant forum. Wat jij 'rare antwoorden' vindt, zijn dus geen rare antwoorden, want medeklanten hebben geen inzicht in jouw facturen (of andere gegevens). Ofwel: deze vraag stellen we continue aan medeklanten.

Ik zeg medeklanten. Ja, ook klant- èn toestelexperts zijn medeklanten. Er is maar een handjevol T-Mobile Moderators actief op het forum en die beantwoorden vragen binnen gemiddeld 24-48 uur (tenzij omstandigheden het niet toelaten). Je dient er dus rekening mee te houden dat 99% van iedereen op het forum een medeklant is.

Tevens is het niet de bedoeling dat je een nieuw topic aanmaakt, je vraag stond nog open. Sterker nog, je hebt al een reactie van een van de T-Mobile Moderators gehad voordat je dit topic hebt geopend. Daar had je ook eerst even naar kunnen kijken natuurlijk.

Omdat het volgens de huisregels niet is toegestaan om meerdere topics te openen over hetzelfde onderwerp, gaat dit topic op slot. Voor antwoord verwijs ik je door naar je vorige topic, daar kun je reageren.