Beantwoord

Vraag m.b.t Factuur maand September

• 19 september 2019
  • 8 reacties
  • 526 Bekeken

Beste T-Mobile

Ik krijg een factuur van : € 48,43 voor maand september wat niet helemaal klopt.
ik had in maand september een verlenging met toestel aangevraagd en ontvangen wat nu geannuleerd is en retour naar T-Mobile, T-Mobile heeft dit ook bevestigd en goedgekeurd zie mijn Kenmerk: 5955/48447039 of casenummer HD0000009661136 ik ben nu dus terug op mijn sim only abonnement en krijg nu rekening van € 48,43

graag even opnieuw nagaan en mijn kosten corrigeren.!

Mvg,
O. Gokce
icon

Beste antwoord door Hajar 19 september 2019, 15:03

Hi @O.Gokce

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je verlenging met toestel is geannuleerd. De nieuwe factuur met toestelkrediet was al opgemaakt vandaar dat je dit ook terugziet, maar geen zorgen! Op je nieuwe factuur wordt dit allemaal gecorrigeerd en wordt het teveel betaalde bedrag van nu verrekend met je Sim Only abonnement.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en als je nog vragen hebt, let me know!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @O.Gokce

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je verlenging met toestel is geannuleerd. De nieuwe factuur met toestelkrediet was al opgemaakt vandaar dat je dit ook terugziet, maar geen zorgen! Op je nieuwe factuur wordt dit allemaal gecorrigeerd en wordt het teveel betaalde bedrag van nu verrekend met je Sim Only abonnement.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en als je nog vragen hebt, let me know!
Hi @O.Gokce

Beste T-Mobile.
@Hajar ik zie dat het bedrag al is afgeschreven graag nu corrigeren en overige kosten terug storten!

mvg
O. Gokce
Reputatie 7
Badge +20
Hi @O.Gokce

Het bedrag dat je teveel hebt betaald wordt verrekend met je volgende factuur. Zoals ik al had aangegeven was de factuur van 18 september al opgemaakt en dus is dat bedrag ook afgeschreven, maar op de factuur van oktober wordt dit rechtgetrokken en verrekend met je factuur.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.
Hi@O.Gokce

Het bedrag dat je teveel hebt betaald wordt verrekend met je volgende factuur. Zoals ik al had aangegeven was de factuur van 18 september al opgemaakt en dus is dat bedrag ook afgeschreven, maar op de factuur van oktober wordt dit rechtgetrokken en verrekend met je factuur.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.

Beste @Hajar 
ik zie op mijn account volgende staan > Totaal € -35,58 Het bedrag wordt verrekend met de volgende factuur. Is dit uw laatste factuur dan wordt het bedrag teruggestort.

kan je mij uitleggen hoe het nu allemaal verder gaat?
normaal krijg ik ook altijd een e-mail wat ik moet betalen dit keer niets gekregen heel vreemd dus.

ik wil mijn geld terug en ook met spoed!

mvg.

O.Gokce

Reputatie 7
Badge +20

Hi @O.Gokce 

Ik geef je graag meer duidelijkheid. Het teveel betaalde bedrag is verrekend met je factuur van oktober. Dat betekent dat je deze maand zelf niks hebt betaald en dat er ook niks is afgeschreven daarom heb je geen mail ontvangen. Die  -35,58 is het bedrag in jouw voordeel dat betekent dat je volgende factuur van november ook met dat bedrag wordt verrekend omdat je dat nog tegoed hebt van ons. Zodra de vergoeding helemaal is verrekend, ga je weer op de normale manier je factuur betalen. Dus in plaatst van dat het geld in een is teruggestort, betalen we je facturen met de vergoeding. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Hi@O.Gokce 

Ik geef je graag meer duidelijkheid. Het teveel betaalde bedrag is verrekend met je factuur van oktober. Dat betekent dat je deze maand zelf niks hebt betaald en dat er ook niks is afgeschreven daarom heb je geen mail ontvangen. Die  -35,58 is het bedrag in jouw voordeel dat betekent dat je volgende factuur van november ook met dat bedrag wordt verrekend omdat je dat nog tegoed hebt van ons. Zodra de vergoeding helemaal is verrekend, ga je weer op de normale manier je factuur betalen. Dus in plaatst van dat het geld in een is teruggestort, betalen we je facturen met de vergoeding. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

@Hajar  komende 2 maanden hoef ik dus ook niks te betalen en overige krijg ik dan terug? ik snap je even niet?

het is toch makkelijker als ik gewoon mijn geld terug krijg.

Reputatie 7
Badge +20

@MrOsman 

Het bedrag is verrekend met openstaande facturen dus tot dat de verrekening is voldaan hoef je zelf niks te betalen. Zodra de verrekening is voldaan, ontvang je weer je gewone facturen en betaal je zoals gewoonlijk. Ik kan het geld niet meer terugstorten, omdat het al is verrekend. 

@Hajar 

ik had geen openstaande facturen, ze hebben te veel berekend waardoor ik 48 moest betalen in plaats van 15 euro.  

wat ik heel vreemd vind meer aftrekken maar terugstorten ho maar, en dan ook geen e-mail of een uitleg.

ik wacht het even af hoe het verder gaat

Reageer