Goedendag vraag!
Ik kreeg vorige maand ineens een sms bericht van een internet dienst ik heb nooit iets aangevraagd.
Deze dienst kosten 5 euro per week kwam er gelukkig snel achter en direct internet dienst gestopt 5 euro wel in rekening gebracht heb zelf nooit wat aangevraagd 100%
Kan daar iets aan gedaan worden via t mobile of is dat een moeilijke zaak
Gaat me niet om die 5 euro maar om het idee meld niks aan en dit gebeurt
Met vriendelijke groet
Beste antwoord door CrisTien
Goedenavond
Altijd vervelend als ze zonder jou echte toestemming extra geld in rekening brengen.
Een spelletje spelen via Facebook of per ongeluk op een url klikken kan dit al veroorzaken.
Deze diensten zijn wel te blokkeren in je account.
Lees hier meer informatie. Er staat ook een formulier om je geld terug te vragen in dat onderwerp.
En er is te lezen wat je allemaal kan doen om dit in het vervolg te voorkomen.
Via My T-Mobile is er de mogelijkheid om deze diensten te blokkeren door middel van een blokkade voor 'aankopen bij derde partijen'. FTMSC
Snel aan de slag voor dat ze nog meer van je rekening afhalen
Veel succes!
Fijn weekend.