Beantwoord

Vraag over Factuur

• 20 januari 2017
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

Ik heb een vraag over mijn factuur en wil een medewerker spreken maar dat is onmogelijk ik krijg alleen nog maar een bandje, kunt u contact met mij opnemen
icon

Beste antwoord door Amy 21 januari 2017, 13:04

Hi Esje,

Onhandig dat het niet gelukt is om iemand aan de lijn te krijgen! Wanneer je een vraag hebt waarover je ook informatie kunt vinden op bijvoorbeeld My T-Mobile stuurt 'het bandje' je vaak alleen een nodige link toe. Ik kan mij wel voorstellen dat je graag je vraag aan iemand persoonlijk stelt dus ik wil je hier graag verder mee helpen! Kun je aangeven wat je precies wilt weten over je factuur?

Ik zie in ieder geval dat je bundels aangepast zijn waardoor je factuur er anders uit ziet dan je gewend bent. Op deze pagina vind je daar in ieder geval al uitgebreide uitleg over.

Laat je weten waar we je verder mee kunnen helpen? 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hey esje.

Moderators reageren normaal gesproken binnen 24 uur. Mocht je nog iemand 'sneller' willen spreken (buiten het bellen om) kun je altijd een chat opstarten, zie: Contact

Scroll naar beneden, en zoek naar "Chat met ons", aan de rechterkant.

Meestal is de wachttijd voor live chat rond de 30 minuten.

Groetjes,
Skyrider
Reputatie 6
Badge +15
Hi Esje,

Onhandig dat het niet gelukt is om iemand aan de lijn te krijgen! Wanneer je een vraag hebt waarover je ook informatie kunt vinden op bijvoorbeeld My T-Mobile stuurt 'het bandje' je vaak alleen een nodige link toe. Ik kan mij wel voorstellen dat je graag je vraag aan iemand persoonlijk stelt dus ik wil je hier graag verder mee helpen! Kun je aangeven wat je precies wilt weten over je factuur?

Ik zie in ieder geval dat je bundels aangepast zijn waardoor je factuur er anders uit ziet dan je gewend bent. Op deze pagina vind je daar in ieder geval al uitgebreide uitleg over.

Laat je weten waar we je verder mee kunnen helpen? 🙂